Ett bisarrt förenklat och historielöst förankrat påsteående.
Snacka om att ta meningen ur sitt sammanhang.
Ett bisarrt förenklat och historielöst förankrat påsteående.
Ok, jag har fel då och gillar Nordkorea som nått nöt kom fram till. Antar att samma personer inte ringer polisen när era hojar blir stulna eller ni blivit rånade, jag menar....blir ju en polisstat då. Ja jag säger då det....
Och så var det det här med att ta meningen ur sitt sammanhang..
Seså spring tillbaka till Familjeliv.se och beklaga dig.
Fritt tänkande och tyckande verkar vara en skrämmande tanke för dig .
kan förstå att du tycker det är skönt att storebror talar om för dig hur och vad du ska tycka för det har du ju inte vett eller tankekapacitet till att klara av själv
Tag du nu och drog hela sitens medlemmar med en och samma kam?
Bara alla som känner sig träffade !
Ingen då med andra ord.
Särskrivningen borträknat, hur påverkar passageraren utgången? Eller ser du ofta folk hoppa av bönpallen på sporthojar och springa till skogs?
Oavsett hur modiga ni känner er så kräver det inget mod för att stanna och överlämna sitt körkort. Ni kommer inte få stryk av polisen, knappast ens en utskällning.
Nu kör jag ju sällan sporthoj men jag är alltid till 100 % redo att stå för vad jag gjort.
Det är bara en fråga om i vilket läge man väljer att stå för vad man gjort.
Att kalla smitare för fega är ganska löjligt, det är snarare tvärtom de fega som alltid stannar. Och jag tror det är ni som projicerar era egna personligheter på andra.
Om jag tittar på mig själv så är det helt tvärtom, jag stannar de gånger jag inte vågar försöka smita med tanke på hur läget ser ut. Det handlar om risk reward, vad förlorar jag på att stanna? Hur stor chans har jag att komma undan, hittar jag i området? Var finns nästa avtagsväg?
Verkligen inte ”samma filurer”. Artikeln i Bike handlar om socialt marginaliserade personer på öskusten som kör crosshojar. Filmen i den här tråden är från San Francisco och visar ju helt vanliga sporthojsförare.Rätt rolig läsning i senaste Bike, antar det är samma filurer.
BTW: funkar och läsa om ni sparar och zoomar
Något helt annat med andra ord.Nä men Bike-artikeln är samma filurer som Shadyflic filmatiserar
http://www.youtube.com/user/shady286/videos
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |