Passerade en kontroll nu på morgonen. Mitt i skogen ett par mil utanför Växjö. Blev dock varnad.
Har sett 2 kontroller på den vägen under en jävla massa år! Detta var den andra.
Så Växjöbor... Ta det stilla under påskhelgen!
Jag ger mig! Ska sluta skriva seriösa inlägg. Sporthoj.com - forumet där allt löses med korv och mos och en axelryckning
Ingen intellektuell scen direkt
Nu lär ju inte E4:an vara huvudmålet, men om du inte förstod meningen i mitt inlägg tydligheten till trots så vet jag inte hur jag ska uttrycka mig utan att någon på det här stället passar på att feltolka det för att verka liite tuffare.
115 på 110-väg lär aldrig någon stoppas för, men kanske kanske kanske några av trådens läsare hoppar över att hålla 130 på 70-vägar denna vecka då polisen har annonserat att dom kommer att vara extra aktiva just denna vecka. Eller vad tror du?
Om ni tänker använda en vanlig trampcykel under påsk, se er för så inte Harry Haffa eller Lotta Batong lurar bakom nästa buske. För nu storsatsar man med en riktad insats mot samhällsproblemet nummer ett - buscyklingen.
https://www.facebook.com/photo.php?...94239897.70193.288883917816578&type=1&theater
Innan du börjar raljera så kanske du ska läsa tråden? Både längre upp på sida 2 och längre ner på sida 2 så berättar personer att de blivit stoppade för hastighetsöverträdelse på 5km/h, i ena fallet på 110 väg.
Nej, enligt polismyndighetens logik så minskar man antalet mc-olyckor genom att utrusta sin personal med blyertspenna och anteckningsblock. Ju fler regnummer man antecknar desto färre hojar stjäls det och desto nyktrare blir tjyvarna.
Om ni tänker använda en vanlig trampcykel under påsk, se er för så inte Harry Haffa eller Lotta Batong lurar bakom nästa buske. För nu storsatsar man med en riktad insats mot samhällsproblemet nummer ett - buscyklingen.
https://www.facebook.com/photo.php?...94239897.70193.288883917816578&type=1&theater
...tvivlar starkt...
Nåja, skönt att se att Nyköpingspolisen satsar på det "säkra kortet" E4an, ser ut att vara lugnt på alla vägar vi hojåkare oftast använder
View attachment 403675
View attachment 403676
Nåja, skönt att se att Nyköpingspolisen satsar på det "säkra kortet" E4an, ser ut att vara lugnt på alla vägar vi hojåkare oftast använder
View attachment 403675
View attachment 403676
Var fick du tag i den där trevliga kartan? En sån behöver jag över Göteborgsområdet!
Just som "Hestfaen" säger, det är mobilappen Waze, mycket trevligVar fick du tag i den där trevliga kartan? En sån behöver jag över Göteborgsområdet!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |