Tvillingar... Denna historia blir märkligare och märkligaremaverick_750rr skrev:Han som skötte utredningen lovade mig att hon aldrig mer kommer ringa mig.
Skulle hon få för sig att göra det ändå om så ens på fyllan drar han det så långt han bara kan och då skulle det vara synd om tjejerna.
Det visade sig tydligen att det var 2 tjejer, tvillingar, som båda gillade mig och eftersom ingen av dem hade nån chans hos mig flippade de ur.
Tonen och blicken som polismannen gav mig gjorde att man trodde på honom. Det var en polis man inte jävlades med. RESPEKT!
Saken är nu biff
750RR
Vad är senaste nytt i denna underbara följetong?maverick_750rr skrev:Han som skötte utredningen lovade mig att hon aldrig mer kommer ringa mig.
Skulle hon få för sig att göra det ändå om så ens på fyllan drar han det så långt han bara kan och då skulle det vara synd om tjejerna.
Det visade sig tydligen att det var 2 tjejer, tvillingar, som båda gillade mig och eftersom ingen av dem hade nån chans hos mig flippade de ur.
Tonen och blicken som polismannen gav mig gjorde att man trodde på honom. Det var en polis man inte jävlades med. RESPEKT!
Saken är nu biff
750RR
pageer skrev:Kinesiska tvillingar... det betyder att du kunde fått två likadana samtidigt, respekt!![]()
maverick_750rr skrev:Nää, förlåt. Detta är bara fantasier. Fattar inte vad jag tänker med som lägger upp så många trådar om det.....
750RR
exiteme skrev:Skönt att det löst sig!![]()
Hur går det förresten med jobbsökandet? Och när kommer du ner till FMCK? Du kan ju alltid köpa min DR 350 om du fastnar för enduro...![]()
Conrad skrev:Ska du byta hoj? Eller, hemska tanke, SLUTA MED ENDURO??![]()
exiteme skrev:Japp! För tillfället får jag lägga enduro på hyllan. Är lite rädd för att köra omkull just nu. Har en växande ChaosX/exiteme i min, ÄN SÅ LÄNGE, lilla mage...![]()
Enduro kan jag alltid ta upp igen, men jag vill inte ha en hoj stående i garaget som bara blir gammal och sjunker i värde. Kan alltid köpa en ny sen, när bebben ploppat ut...![]()
Danny boy skrev:Hur länge sen är det nu, har hon lagt ner trakkandet?
maverick_750rr skrev:De har lagt av helt.
Polisen lovade mig att han skulle gå heeela vägen ut med detta om jag så fick ett samtal till.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |