wonderwizard
Tjuvjägare
fan va gott
Håller tummarna att dom inte är delvis slaktade eller förstörda för jävla mycket.
Håller tummarna att dom inte är delvis slaktade eller förstörda för jävla mycket.
Maverick_ou812 skrev:2222910Gör nu inget dumt....
Grattis till att hojarna är återfunna!
Ja Oscar,precis HUR som helst, men inte till VEM som helst.....trodde du fatade detoscar skrev:2223097Lånar du ut din hoj sådär hur som helst...?
Von Vettet skrev:2224348Eftersom jag enligt polisen har rätt till förundersökningen så kommer jag till att börja med att lägga ut namn,pers nummer och bild om möjligt på ev. gärningsmän. Det är ju den PR som de köpt sig gratis...
Von Vettet skrev:2222879Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......
risken är att vederbörande får äta med sugrör under lång tid framöver
Å vilken rättvisa talar du då om?FireSalle skrev:2224580Gör inget dumt nu - hur surt skulle det kännas att dela cell med hojtjuvar?
Ge polis, åklagare etc. en chans först iaf. att skipa rättvisa.
Von Vettet skrev:2224620Å vilken rättvisa talar du då om?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|