Kan dem sätta dit mig för trimmning?, dem tog loss kröken och konstaterade att pluggen var borta och att myningen var 40mm istället för 14mm med pluggen som det ska vara
...
Eftersom min hoj var så här när jag köpte den kan dem väl inte ta mig för trim? Det står 11kw i papprena och allt!
...
Det bevisar inte att den saknar strypning!
Skulle tro att det är ditt ansvar att se till så att den har de 11kW som står i papperna. Har den mer än 11kW så har den...
Precis, den kan ju vara strypt i CDI:n, insuget, eller längre in i röret. Det vet ju inte dom.
Men jag förstår verkligen inte det där med 2Fast4U2, hur fan kunde dom ta in den när den var strypt?
Och hur fan kunde dom säga att din var på 26hk, zoltan?
Snutjävlar!!
Deras jobb är att övervaka trafiken, dess fordon och förare. De gör sånt där hela dagarna och det är inte konstigare än att en murare murar.Herregud.. Sorgligt att de inte kan hitta något bättre att göra, känns som om de gör det på pin jävla kiv.
Hojen som dom tog in för undersökning, som hade strypt CDI och vad det nu var mer, vilka andra strypningar var borttagna på den?
För 100% laglig antar jag att den inte var.
Den får dom nog bänka för att få en effektuppgift på.
QUOTE]
Alla strypningar som var där när jag köpte den är där nu.
körde du med en ktm 640 mellanreggad? hade du körkort till de?
mjo jag e fan chockad att jag åkte dit på detta Men jag fick inte körförbud iaf=) . Fälgarna var inte lagliga och inte bakdäcket heller för mönstret var för litet... Men raderna med anklagelser tog slut så dem skrev inte dit det
Va i helvet?
Jääävla oflyt ni hade. Och skillad polis som bänkade den sådär bara.
Edit: Jag hade blånekat till allt...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |