Hockenheim: Fan va vi kommer garva åt det här över en fika i sommar
Den mest besökta tråden i forumet på en kväll, hatten av
Vilken debut
Jag fattar inte riktigt vad du är ute efter, varför skulle vi vara hatade av alla? Och du, vad har du för problem med reglerna, det är ju vanligt sunt bondförnuft, gasa där vägarna tillåter - håll igen där man ska hålla igen, hur svårt kan det vara.
Diskutera polisen snack med poliser och se till att ha en bra relation med de,,,,,,,,,, poliser blir förbannade på folk aom gasar runt i stan oavsätt fordon och själv känner jag några poliser och de är hyggliga personer men de måste sköta sitt jobb.
Reta inte polisen,,,,,, stäng tråden om det blir skitsnack.
Det jag menar med är att man inte behöver stå och dra till oss blickar på staden.
För även om vi inte kör så fort så låter det som det, och folk blir arga över det.
Men vi kanske inte tänker i samma banor?
Låt de vara arga, det rör mig inte,,,, vissa typer av människor är ju världspoliser och sånt folk är ohjälpligt på alla som åker mer en 80 på 90-väg,,,,,,,,, vill de bli arga så kan ju bara önska de lycka till med det.
För mej finns det bara ett "läge" Haha
Ja, jag vet!! Du brukar ju åka bakom mig
Nu ska du inte retas Gillar bara ljudet på din hojJa, jag vet!! Du brukar ju åka bakom mig
Gillar bara ljudet på din hoj
Nu ska du inte retas Gillar bara ljudet på din hoj
Slänger ut första frågan i tråden då, nån som vet vad gällande dom är angående helt rensad bakdel
Bytte till vitt led-bakljus förra året på 675an, såg såklart asgrym ut utan nr.skylt å blinkers, så vad skulle hända??
lär garanterat bli stoppad så fort de ser dig och få böter och kanske ombesiktning, tror nog de blir lite griniga oxå, skulle jag bli om jag var polis. Kör med plåten men vinkla den lite.
Jaja, ok då!!
Men frågan är ivf, ungefär hur mycket böter pratar vi om
Säg såhär då, nr.skylt men utan blinkers då, blir det oxå problem?
Jaja, ok då!!
Men frågan är ivf, ungefär hur mycket böter pratar vi om
Säg såhär då, nr.skylt men utan blinkers då, blir det oxå problem?
1500kr om man inte har skylt alt. har "felmonterad" skylt eller om den är av annat slag än vägverkets. Har jag för mig.
Läste lite om detta för en tid sedan i en annan tråd.
Jag åkte utan reg-skylt halva sommaren.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |