Smirre skrev:Så Furstenhoff var i nacka o sladdade kanske....
Fürstenhoff skrev:Varför skulle jag vart där??
/Fürstenhoff.
Utveckla TACK, eller blir det för komplicerat!!
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
Zlide skrev:Han har blivit av med sonens trehjuling o är på väg
till dagis för att sladda runt på gräsmattan. Gäller att sätta sig i respekt från början!
Bjässen skrev:undra hur långt han kommer på en tank..
Mr Vader skrev:den polisen var nog äkta... han hade ju kanonen och alla andra extra tillbehör på sig...
foobar skrev:Ja, jag lovar dig att han var äkta! Han såg väldigt skamsen ut när jag drog fram kameran...
foobar skrev:Ja, jag lovar dig att han var äkta! Han såg väldigt skamsen ut när jag drog fram kameran...
foobar skrev:Knäppte denna bild i Nacka (igår) på en patrullerande MC-polis...
/Fürstenhoff.
/Fürstenhoff.
Ktm'arn skrev:MC-poliser kör inte med en sladd dragen över jackan, och sladden skulle absolut inte ha korsat reflextexten, för det första så får inte någon reflex/reflextext vara övertäckt och för dom som vet så är det en mik/radio inbyggd i hjälmen, hjälmen har i sin tur "kontakt" med mc:en(svårt att förklara).
Och man kan se en antenn sticka ut från vänster sida. Polisen använder inte den typen av radioapparater längre, man har en mindre variant som sitter fast vid höger eller vänster axel.
Och vart är handbojorna som ska sitta i samband med batongen?
Dessutom så får inte/ska inte mc-poliser ha "lösa" radio(r) pga. att dom ska kunna vara i en jakt och kommunicera med centralen och ha händerna fria.
Och en sladd som går diagonalt över ryggen har bara "vanliga" poliser ibland, och diagonal sladd= vanlig radio, och mc-poliser har inte en vanlig handradio. Dessutom ser inte någon av polisens alla skor/mc-stövlar/hjälmar ut så där.
Det må vara noggran uttänkt...men inte tillräckligt.
Denna bilden är med andra ord inte äkta men det har väl varenda tomte redan listat ut(om man inte är smart dvs)?
Någon har fått tag på, vad det iaf ser ut som en riktigt mc(polis)-jacka.
Och det som skall likna en fjäderbatong(jag tror det i alla fall) kan man köpa i alla vapenbutiker, pistolen kan lika gärna vara en soft air gun. Hölster(stavning) kan man köpa på många ställen....
Sry om jag dödar glädjen och är tråkig/besserwisser/onödig men jag kunde inte låta bli
Så....gör om, gör rätt
Tjet skrev:Helt klart Photosnoppad. Här är originalet.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|