Rash skrev:
2208318 Samma här. Tänkte söka nästa år troligen. Väntar på att få lite mer kött på benen så att säga.. Känns som att det är ett yrke där det är bra om man har lite livserfarenhet innan man ger sig in i utbildningen.
Grattis! Ska du bli en superkomandotechrambosoldat eller vilken inriktning hade du tänkt/funderar satsa på i framtiden?
Jag skall börja i yttre tjänst på utryckningen (dvs då ni ringer 112) och där tänkte jag stanna tillsvidare. Det är viktigt med erfarenhet i yrket och det tänker jag skaffa mig.
Vad det gäller felplacerade regskyltar känns det inte som ngt jag prioriterar även om trafik faktiskt är ett viktigt område. Det är ca 4-5 ggr fler som dör i trafiken än som blir mördade i Sverige varje år. Jag gillar sporthojjar även om försäkringen svider så kör med BÅDE hjärta och hjärna!
Jag skall jobba i Kungälv så E6 skall hållas fri från torpiderande tyskar, norrmän och danskar i sommar.
Nu skall jag fortsätta att följa Tomas Bodströms uppmaning och fira ordentligt!
Nu när det är slut med att leva på CSN skall jag skaffa nästa båge och jag hoppas att träffa fler trevliga sporthojjare än jag redan gjort på vägarna.
Ha det gött och fortsätt att göra sporthoj till ett skönt ställe att hänga på!!!