hade han varit hårt kriminell så hade de inte gripit honom ens..
ex. XXXXXX skulle in på stationen och prata me krimchefen stefan johansson i sala.... han var då i sällskap med 2 st 130 kg biffar som är med i ett annat "mcgäng" än sporthoj.com om vi säger så..

ena av dem ville prata med nån ansvarig om en litet tumult som skett innan...
ut kommer salapolisens största stöddiga fitta...(för övrigt en fjant

)
man hör honom komma runt hörnet med attityden i rösten VEM VAR DET SOM VILLE NÅ!!! när han sedan ser att det e lite "tyngre" killar än salas vanliga småbus så kissar han nästan på sig....sitter nästan och ber om ursäkt för saker... vilken jävla fjant..... han var så rädd för biffen...
"biffen" berättar sedan att fittsnuten + en annan kommit hem till honom 1-2 mån. innan detta för att hämta honom till ett "förhör"..... vad det egentligen handlade om var att "biffen" skulle anhållas... fast det nekade snuten till då "biffen" fråagde snutfjanten om han blir där över natten.....
på det så hade fjanten be om ursäkt till "biffen" genom krimchefen då han inte vågade säga det själv..
folk kommer ju känna igen sala i filmen...
finns bara en "person" i sala som rejsat snuten de senaste 3 åren..
polaren krossa benet ..blev 2,5cm kortare...han blev 20% invalid..
jag har 2 cm kortare.. + en hela massa andra frakturer.......+ hjärnskador som bedöms högt..
får se vilket low life som skämtar rill om det...
fanns en kille har på SH som var 86% invalid o körde
lite mera på fötterna tack!!
får man skadorna utspridda på kroppen så blir det höga% men det betyder ju inte att du ser det... när jag berättar om mina skador för nån så tror de ju att det var 7-8 år sen jag kvadda...nix.. 2 år sen..