Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Omg bra att man får nåt på jobbet att göra, men dethär tar nog priset. Ni som skrivit mest hit sku ju redan ha satt ihop en bok.
Tänkt på att bli författare?
Stämmer storyn så spräng lite polisbilar.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
va fan.... sabba inte min crashie tråd:D :D

ska det diskuteras nysvenskar här me så ska fan MARKUS o DREGGEL vara me...

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
va fan.... sabba inte min crashie tråd:D :D

ska det diskuteras nysvenskar här me så ska fan MARKUS o DREGGEL vara me...

000000000o JAG !!!!!!:yoparty :yoparty
*laddar informationsbössan sakta, a la full metal jacket, o nynnar på här kommer pippi långstrump..medan svetten rinner nerför pannan o ner i mina uppdragna mungipor*

Last edited:

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Hördu du mytomanen. Hur gick det med denna historia ?

Du skulle ju lägga upp både bilder, filmer, polisrapporter osv.
Komigen nu då..

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Hördu du mytomanen. Hur gick det med denna historia ?

Du skulle ju lägga upp både bilder, filmer, polisrapporter osv.
Komigen nu då..

kommer kommer.... film från "rejset" kommer iallafall..:tummenupp

sen bara för att vissa lever ett liv som du bara drömmer om gör oss inte till mytomaner....:pannkyss

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Bara så att alla vet, jag bor fortfarande kvar i landet :tummenupp
Vad XXXXXXXXX gör nuförtiden har jag ingen aning om!

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
kommer kommer.... film från "rejset" kommer iallafall..:tummenupp

sen bara för att vissa lever ett liv som du bara drömmer om gör oss inte till mytomaner....:pannkyss

Att någon försökt rejsa med polisen är det väl ingen som betvivlar.
Däremot att ett flertal poliser ska ha gett sig på en person och helt utan anledning klappat på honom med batonger och att han ska ha fått ta emot i storleksordningen 30 batongslag är det som vi ifrågasätter.

Med andra ord. Du lägger upp värsta historien som verkar helt osannolik och hävdar att det finns film på misshandeln mm. Polisrapporter finns alltid efter gripanden.
Men det enda som du kan göra är lägga upp en film som du säger bevisar att någon raceat med polisen. Den enda saken som inte har ifrågasatts är alltså den enda som du kan försöka bevisa.

Personligen är jag tveksam till att det existerar någon film på den påstådda misshandeln. Om det gör det så är jag övertygad om att filmen inte säger samma sak som du. Annars hade du säkerligen lagt upp den för att försöka hävda din häftiga outlaw-attityd. Polisrapporten skiljmer sig säkert också avsevärt från din historia varför du inte heller kan använda den som bevis för att din historia stämmer.

En film från en polisjakt säger för övrigt ingenting heller. Är kameran riktad bakåt så kan det ju vara vem som helst som sitter på en hoj framför vilken polisbil som helst. Är kameran riktad framåt så behöver det ju inte ens finnas en polis i närheten och vem som helst kan sitta på hojen.

Väx upp och kom in i matchen. Om polisen är bråkig med dig så beror det med största sannolikhet på att du är lite besvärlig. Så funkar dom flesta människor. Och det är du som måste skärpa dig först. Sen slutar dom bråka med dig. Sådana är tyvärr spelreglerna när man är vuxen och bor i ett land som har en polis.

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Tycker inte du ska snacka om hur jag lever mitt liv då du inte har en aning om hur jag lever mitt på gott och ont.

Och jag inga problem med att rigga upp ett par kameror och köra en film och dra snuten. Vem vet det kanske kommer, men just nu känner jag inget behov av det.

Men av dina mytoman historien så blir man rätt fundersam om du ens ska vara ute bland folk. Att se en amatör film från någon jävla skojare skiter jag fullständigt i. Jag vill se filmerna, bilder, polisrapporterna, åklagarens rapport från misshandels som du påstår dig ägt rum.

Fram med det, sen kan du vara tyst.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
herregud..

efter att ha läst sjutton sidor av detta känner jag mig lite
trött i päronet.

Är XXXX en outlaw på riktigt eller är det bara på skoj eller
vem dog av 40 batongslag och är Sala en stad på riktigt och
isåfall skulle det inte finnas ett filmklipp...

Nej jag har nog blandat ihop allting efter för många timmars
GTA-spelande tror jag.

Jag går och lägger mig så känns det bättre imorgon..gonatt

Pizzabagarn

Guest
hur gör man pullver mos??:rolleyes:

Om du frågar Crashis så svarar han så här:

Först robbar XXXXX en kärring på 100 spänn, åker dit och får 300 batongslag på kulpåsen av trafikpolisen i Y-län. Som tur är har han gömt hundringen mellan skinkorna och tar med sig pengarna till XXXXX polare som jobbar inom detaljhandeln. Köper 3 kartonger pulvermos och 2 st 1,5-liters mineralvatten.

Blandar ihop skiten och säljer i eget stånd på skärholmens loppmarknad.
Ungefär så tror jag att det går till men vad vet jag om pulvermos när jag bara är en enkel pizzabagare.

Är dock lite osäker på om han använde väst när han tillaga moset :gnissla

Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft

BWAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA..

Det där var fanimej det roligaste jag läst på länge.

Regelbundna besök hos länsman till följd av misslyckanden i så gott som varje aspekt av din existens är ett drömliv? Resultatet är antingen grov brottslighet, narkotikaberoende och en stor del av livet spenderat inlåst på någon anstalt som Gud glömde för länge sedan eller ett jobb i kassan på lokala ICA vid 45 års ålder. Jorå, du är nog coola killen på stan med det perfekta livet.

Pajas.

:rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024