Mr. Burton
Trasig
Sett två hojar på bulten nyligen, kör försiktigt!
Dom har kryssat där hela kvällen fram och tillbaka
Sett två hojar på bulten nyligen, kör försiktigt!
Vi var fyra hojar och jag åkte sist. Vi ser en mc-polis som står och väntar. Mc-polisen kör ut i vägen, mitt framför mig så att jag får bromsa kraftigare och sammanstrålar in i vår grupp och åker med oss ett bra tag! Jag fick lite känslan av att han antingen förväntade sig att killen längst fram skulle öka farten utan att ha noterat honom eller så har de strategin att smälta in i gruppen så att trafik från motsatt håll inte ser dem så att de lätt kan anropa kollegan som står på motsatt sida och väntar....
Vet inte om detta är en ny taktik men jag har inte noterat det förut.
Det måste ha varit en rejäl insats igår då det kryllade av poliser eller så tajmade vi dem typ överallt...
Helt fruktansvärt razzia med bilar, hojar, fyrhjulingar och en helikopter vid Skogskyrkogården sedan 15 min typ.. Flygande besiktningar är deras mission!
Polisen stoppade stree race
Stockholm 14 jul 21:42
Polisen lyckades på onsdagskvällen stoppa ett så kallat street race i Tallkrogen.
Ett stort antal motorcyklar hade samlats på Bogårdsvägen för att köra ikapp. Flera höll hastigheter på upp till 200 kilometer i timmen. Men trafikpolisen var förberedd och hade flera patruller på plats samt en helikopter i luften.
- Vi stängde av vägen. Flera personer fastnade i nätet och kan räkna med påföljder, säger Stephan Nordenmark på polisen ledningscentral till Sveriges Nyheter.
Vårdlöshet i trafik och fortkörning är några av de aktuella brottsrubriceringarna.
[YOUTUBE-ID]KgprQQr_phw[/YOUTUBE-ID]
Trafiksnuten vid farsta o skogis, vart stoppad av mc-snut, han skrev ned mitt utseende samt klädsel, e det vanligt?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|