Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
www.polisradio.net ...
nytta eller nöje...hehe...har lysnat hela dagen...
Last edited:
kille_hojdille skrev:www.polisradio.net ...
pidda skrev:Det första jag hörde var en polis som frågade sin kollega om han skulle ha grillkrydda på pommesen
I övrigt var det inget att lyssna på
kille_hojdille skrev:den hörde jag oxå...nu snackar dom om att dom behöver bärgare till mc-olyckan...en suzuki maruder...det var danskar
pidda skrev:Det verkade som bärgaren fick ta hand om ärendet.
Har man inte ett annat system i Fjollträsk, delvis iaf. Digitalt som automatiskt kodat och oavlyssningsbart?Olof.B skrev:Stockholm funkade inte
Kahobe skrev:Har man inte ett annat system i Fjollträsk, delvis iaf. Digitalt som automatiskt kodat och oavlyssningsbart?
Min scanner hänger sig regelbundet på vissa av bängens frekvenser och brusar (=digitalsignal..)
Ok, är inte så intresserad även om jag är sändaramatör (SM5...)Hornet skrev:Nä dom har ett 70 system och ett 80 system. 70 kör man i förorterna och 80 inne i city. Det du hör som brusar är en del öppna kanaler på 80 systemet.
Men vill bara påminna om att det inte är olagligt att lyssna, MEN att föra det man hört vidare är straffbart så skriv inte vad ni hör, är ett tips!!!
Rätt och rätt. Och det sista är sant dock som du skriver så är det nog inte så vanligt att man åtalas för det vad jag vet. Men ett tips så ni vet.Kahobe skrev:Ok, är inte så intresserad även om jag är sändaramatör (SM5...)
Det är väl så att S70 ligger på 79Mhz och S80 på +400MHz??
Ditt sista påstående tycks var ett rätt okänt faktum och en handling som inte ofta bestraffas.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|