zingo00 skrev:2598697... Dom hade tydligen ett vittne som påstår att jag körde i minst 100 km/h (på 50 väg) ..
Hon kanske läste på sporthoj hur snabbt du körde..
zingo00 skrev:2598697... Dom hade tydligen ett vittne som påstår att jag körde i minst 100 km/h (på 50 väg) ..
jo kanske detskert skrev:2599333Hon kanske läste på sporthoj hur snabbt du körde..
J.Porta skrev:2599327Sen när man ändrar i gamla trådar så ändras inte folks citat
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129351
J.Porta skrev:2599327Sen när man ändrar i gamla trådar så ändras inte folks citat
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129351
Ja, 80km/h ÖVER hastighetsgränsen torde vara vårdslöshet i trafik, dvs tack å hej till det körkortet...Maria S skrev:2599566Där har dom ju ditt erkännande rakt upp och ner!
NÖT!
Hoztic skrev:2599583Ja, 80km/h ÖVER hastighetsgränsen torde vara vårdslöshet i trafik, dvs tack å hej till det körkortet...
Two stroke man skrev:2599594Tänker ni tjalla för Polisen att han erkännt här?
Farbrordane skrev:2599315det är bara otroligt korkat för kompisen kan åka dit för mened och det är betydligt alvarligare brott.
zitor skrev:2599700jag vet en som inte blev av med sitt kör kort fast polisen såg honon körde ca 170 på 90 väg så jag tror att det inte blir något av det. det är bara att blå neka
Maria S skrev:2599606Jag tror att dom har rätt bra koll på forumen, om inte annat så har försäkringsbolagen det. Vi behöver nog inte tjalla för nån...
Näe, sak samma för min del.Two stroke man skrev:2599594Tänker ni tjalla för Polisen att han erkännt här?
Hoztic skrev:2600046Näe, sak samma för min del.
Jag tror faktiskt precis tvärtom. Att hitta trådar på SH om olyckor, inklusive sådana där de inblandade själva berättar vitt och brett om omständigheterna, är inte det minsta svårt eller tidsödande. Sökfunktionen funkar rätt bra. Samma sak med trådar där diverse typer av... ska vi säga kreativt försäkringsutnyttjande, mer eller mindre grovt, diskuteras i mer eller mindre förtäckta ordalag. Som skadereglerare av hojärenden borde det strängt taget vara tjänstefel att inte skumma SH åtminstone någon gång i veckan. Jag är fullkomligt övertygad om att så sker.Wesslan skrev:Och för det andra så skulle jag vilja se den handläggaren som letar efter olyckstrådar på forum. Måste vara ett tidskrävande arbete efterssom det kanske är 1 av 100 (om ens det) hojåkare som skriver om sina olyckor, vilket gör det svårt (omöjligt?) att hitta info om olyckan man söker
vbg_snake skrev:2599647ett internetforum kan verkligen inte anses som bevisning. Så länge som man inte behöver uppge födelsedagar, datum eller vad som helst. Kryddade historier för kompisar osv. Så nej, jag skulle inte gissa på att det som skrivs på detta forum accepteras som bevisning. Ipnummer, bindas till rätt person, bevisa att just han har skrivigt det. att han inte har överdrivigt på forumet etc. aja ni fattar vinken.
Mordhot då antagligen....Eller?supergirl skrev:2600220Jag vet ett flertal fall där folk dömts med pm med mera från forum som bevis.
Maria S skrev:2599566Där har dom ju ditt erkännande rakt upp och ner!
NÖT!
69:an skrev:2600182Jag tror faktiskt precis tvärtom. Att hitta trådar på SH om olyckor, inklusive sådana där de inblandade själva berättar vitt och brett om omständigheterna, är inte det minsta svårt eller tidsödande. Sökfunktionen funkar rätt bra. Samma sak med trådar där diverse typer av... ska vi säga kreativt försäkringsutnyttjande, mer eller mindre grovt, diskuteras i mer eller mindre förtäckta ordalag. Som skadereglerare av hojärenden borde det strängt taget vara tjänstefel att inte skumma SH åtminstone någon gång i veckan. Jag är fullkomligt övertygad om att så sker.
Kan de genom att läsa SH lokalisera ärenden som är värda att utreda extra noga genom konventionellt utredningsarbete så finns mycket pengar att spara för dem.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|