Politiskt (in)korrekt - tema på middag

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Profeten mohmed e ju politiskt inkorekt att avbilda så att klä ut dig till honom borde vara snäppet vassare.

kkk ledare e också inkorekt..


Hade iof inte valt nått av det då det inte e så många som har humorn att inse ironin.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Profeten mohmed e ju politiskt inkorekt att avbilda så att klä ut dig till honom borde vara snäppet vassare.

kkk ledare e också inkorekt..


Hade iof inte valt nått av det då det inte e så många som har humorn att inse ironin.

Faktiskt sant, man måste vara i ett bra sällskap för att kunna njuta av ett skådespeleri i den klassen. Räcker att en person inte förstår så är hela skiten paj. Kul om nån står och bölar i ett hörn "Han klär ut sig till sånna som bombar oskylda!!"
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Faktiskt sant, man måste vara i ett bra sällskap för att kunna njuta av ett skådespeleri i den klassen. Räcker att en person inte förstår så är hela skiten paj. Kul om nån står och bölar i ett hörn "Han klär ut sig till sånna som bombar oskylda!!"

Fördelen med lund är att folk är rätt toleranta. Vilket även kan vara en nackdel, man måste klä upp sig så jävulsk om man ska stå ut...

Gått ut som spöke en halloween. Klart lyckat (aldrig haft det så lättraggat (vilket får en fundera över ens utseende...))
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fördelen med lund är att folk är rätt toleranta. Vilket även kan vara en nackdel, man måste klä upp sig så jävulsk om man ska stå ut...

Gått ut som spöke en halloween. Klart lyckat (aldrig haft det så lättraggat (vilket får en fundera över ens utseende...))
:rofl Känner igen det där hallowen som rockstjärna med peruk och solglajer och det va bara välja å vraka!.

Om du vill va unik så är ju heronist präst effektfullt, troligen pissig raggfaktor dock
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
:tuttar
:rofl Känner igen det där hallowen som rockstjärna med peruk och solglajer och det va bara välja å vraka!.

Om du vill va unik så är ju heronist präst effektfullt, troligen pissig raggfaktor dock

Mjo, präst-temat är nog det som ligger närmast.

Jag och en polare så något duo-tema hade varit najs. Funderat på polsk städare i koppel, lite svårt att få det uppenbart dock. S&M-stilen hade varit lite väl uppenbar. Kines i koppel hade också varit en höjdare.

Raggpotentialen är likgiltig, upptagen sen ett år tillbaka.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
:tuttar

Mjo, präst-temat är nog det som ligger närmast.

Jag och en polare så något duo-tema hade varit najs. Funderat på polsk städare i koppel, lite svårt att få det uppenbart dock. S&M-stilen hade varit lite väl uppenbar. Kines i koppel hade också varit en höjdare.

Raggpotentialen är likgiltig, upptagen sen ett år tillbaka.
Präst och tillhörande drogad bebis!!!

Bamse och skalman som alkisar e iof vansinigt kul inkorekt och praktiskt.

Perfekt ursäkt om man blir askalas, skottkärran e praktisk för att bärja hem den fullaste :D
 
Last edited:

Bikeporthans

Surskalle
Gick med
20 Dec 2007
Ort
Delsbo
Hoj
Tjänstefordon, mest Dorso.
Jag ska också på maskerad på lördag.

Jag har rakad skalle till vardags, så jag funderar på nynazist.

Men är det en så jävla bra idé?

Det är ute på lokal, hade det vara slutet sällskap hade jag kört det direkt.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag ska också på maskerad på lördag.

Jag har rakad skalle till vardags, så jag funderar på nynazist.

Men är det en så jävla bra idé?

Det är ute på lokal, hade det vara slutet sällskap hade jag kört det direkt.
Göret! Så har syrran nått å berätta om näst gång hon ringer ;)
 

Bikeporthans

Surskalle
Gick med
20 Dec 2007
Ort
Delsbo
Hoj
Tjänstefordon, mest Dorso.
Är du tom därifrån själv?

Förlåt för OT, men egentligen, det stör ju ingen.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är du tom därifrån själv?

Förlåt för OT, men egentligen, det stör ju ingen.
Nej fan e egentligen bara ena syrran som är därifrån andra flytta upp för nått år sen.

Får se får man fatt i ett elektrikerjobb där så kanske man själv flyttar upp men lär bli huddik för mig i sånnafall, jävligt fint där uppe och bra mkt trevligare folk dom jag träffa på iaf.
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Negerslav och plantageägare?

En av mina bästa polare är ursprungligen från Uganda. Han har lite vass humor sådär. Han föreslog det för oss två på en maskerad som vi senare sket i. Jag hade just föreslagit Walker Texas Ranger då han hade fått spela Trivette. Men ingen av oss kan sparka högt så det sket sig.
 

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Att gå som Hitler känns lite klyshcigt, däremot skulle en en Josef Fritzl-mask inte vara helt fel

Nej fan e egentligen bara ena syrran som är därifrån andra flytta upp för nått år sen.

Får se får man fatt i ett elektrikerjobb där så kanske man själv flyttar upp men lär bli huddik för mig i sånnafall, jävligt fint där uppe och bra mkt trevligare folk dom jag träffa på iaf.

Ledsen för OT.

Gör din själv en tjänst och flytta inte till H-svall, det är världens ände, tammefan det tråkigast skitstället som finns och för att inte tala om hålan Delsbo med alla jävla volvoraggare:zpy
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Homosexuella brunskjortor blev våran outfit. Rätt ok. Folk som kom på eftersläppet förstod inte alltid outfiten.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top