Poll:Ålder på folket här på Sporthoj

Vad är din ålder?

• Antal röstningar
    0

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Man är inte äldre än man gör sig! :yoparty

Skulle bara säga det...

Kom på en sak till: "man är inte vuxen förren man vågar vara barnslig!" Ligger lite i det tror jag.

Over and out

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
~Settan~ skrev:
Man är inte äldre än man gör sig! :yoparty

Skulle bara säga det...

Kom på en sak till: "man är inte vuxen förren man vågar vara barnslig!" Ligger lite i det tror jag.

Over and out
vadå betyder det att man e 60 bast vissa dar då?

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Wassup skrev:
vadå betyder det att man e 60 bast vissa dar då?

Då är man 60 mentalt. Alltså allmänt slötänkt, lite stel... Å andra sidan kan man vara 60 ha massa livserfarenhet, vara professon och ha 8 barnbarn. Hrm... var ju en jobbig fråga. Det beror nog på hur du känner dig när du känner dig som 60.
:va

Blev du nåt klokare av mitt genomtänkta svar?

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
~Settan~ skrev:
Då är man 60 mentalt. Alltså allmänt slötänkt, lite stel... Å andra sidan kan man vara 60 ha massa livserfarenhet, vara professon och ha 8 barnbarn. Hrm... var ju en jobbig fråga. Det beror nog på hur du känner dig när du känner dig som 60.
:va

Blev du nåt klokare av mitt genomtänkta svar?
neee. uppfatta det som att man e gammal när man e vågar vara barnslig.
så om man e barnslig blir man äldre :va ää skit it.
kommer alltid vara mellan 20-30 ändå bara kroppen som inte hänger med när det går utför.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jaha, fyller 24 om 5 dagar... Lite panikartat faktiskt, just därför att jag har tamejfan inte märkt var dom senaste fem åren tagit vägen... Och om ett år är man mittimellan ungdomen(20) och ålderdomen(30) haha...

Nej försatan. Det här forumet är härligt, går nästan aldrig att gissa ålder på de man diskuterar shit med. Kan bli helt överrumplad när man kollar ålder på vissa... Shit var han så......!!?? Det är grymt. Då får man hopp om ens egen framtid!! :D

Men 24 skulle jag nog kunna vara för resten av livet, det är fullt lagom och tillräckligt. Kan spana på både 18åringar och 30åringar utan problem.. ;)

Måste bara få bort kalaskulan som byggts upp, farligt med långa förhållanden. Kroppen tar mycket stryk... HAHA!

Sunk

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
DR-Z400E -02
Hrmpf!

MostWanted skrev:
oftast inte åldern som avgör nivån på diskutionen.

Dr.Bike:
snodde försäkringspremiernas ålders intervaller någorlunda/när man får sina olika behörigheter gällande motorpsykel varför vet ja inte. sen vill ja påminna endel att de håller på att bli gamla. :)

Jamen så rart att alla mellan 35 och Gollum-ålder hamnade i samma kategori.. precis lite drygt 35, dvs 36 är ändå bara börja på en förhoppningsvis lång sporthojskarriär.. tänker lära mig köra på bakhjulet snart då jag bor på "hemmet".. finns det sportrullatorer??

// Sunk :whip

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Sunk skrev:
finns det sportrullatorer??

Vad jag har hört kan man tex seriekoppla flera batterier, permobilen kommer gå som ett skott... Eller så kan man ju köra med 48volts lastbilsack... :D

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Sunk skrev:
Jamen så rart att alla mellan 35 och Gollum-ålder hamnade i samma kategori.. precis lite drygt 35, dvs 36 är ändå bara börja på en förhoppningsvis lång sporthojskarriär.. tänker lära mig köra på bakhjulet snart då jag bor på "hemmet".. finns det sportrullatorer??

ännu ett eCksempel!

Sunk

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
DR-Z400E -02
Inte då..

Zana skrev:
Vad jag har hört kan man tex seriekoppla flera batterier, permobilen kommer gå som ett skott... Eller så kan man ju köra med 48volts lastbilsack... :D

Det ryker inte om en batteridriven permobil.. vad ska man då med Akrapovic till?? Nejdu gosse, blir det permobil skall det vara en hederlig oljedriven med jackad kolv och femhalva.. minst.. eller en lastbilsdiesel i korgen mellan hjulen! Feta hjul och eldfläjms är ju ett måste.. å 700 db så alla döva gammeltanter på hemmet får fontän-inkontinens av ens uppenbarelse.. :yoparty

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Sunk skrev:
Det ryker inte om en batteridriven permobil.. vad ska man då med Akrapovic till?? Nejdu gosse, blir det permobil skall det vara en hederlig oljedriven med jackad kolv och femhalva.. minst.. eller en lastbilsdiesel i korgen mellan hjulen! Feta hjul och eldfläjms är ju ett måste.. å 700 db så alla döva gammeltanter på hemmet får fontän-inkontinens av ens uppenbarelse.. :yoparty

Nänä, vänta nu... Är inte det enda rätta att montera en turbomatad hayabusamotor i isåfall... :D :D :D :D

Sunk

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
DR-Z400E -02
....

Zana skrev:
Nänä, vänta nu... Är inte det enda rätta att montera en turbomatad hayabusamotor i isåfall... :D :D :D :D

Nej f**n, inte då.. V8 ska det vara (en permobil har ju 4 hjul..) och turbodiesel.. det är tufft!!! Ska spöa gamla Vipers, :slicka ZX-10:eek:r och rymdskepp!!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jo om en v8 inte vägde 500ton skulle det väl gå an... Samma story kring turbodieseln...

Men en liten mini-jetmotor kanske vore nåt... Eller en turbinmotor...

Jaja, den som lever får se... ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...