vadå betyder det att man e 60 bast vissa dar då?~Settan~ skrev:Man är inte äldre än man gör sig!
Skulle bara säga det...
Kom på en sak till: "man är inte vuxen förren man vågar vara barnslig!" Ligger lite i det tror jag.
Over and out
Wassup skrev:vadå betyder det att man e 60 bast vissa dar då?
neee. uppfatta det som att man e gammal när man e vågar vara barnslig.~Settan~ skrev:Då är man 60 mentalt. Alltså allmänt slötänkt, lite stel... Å andra sidan kan man vara 60 ha massa livserfarenhet, vara professon och ha 8 barnbarn. Hrm... var ju en jobbig fråga. Det beror nog på hur du känner dig när du känner dig som 60.
Blev du nåt klokare av mitt genomtänkta svar?
MostWanted skrev:oftast inte åldern som avgör nivån på diskutionen.
Dr.Bike:
snodde försäkringspremiernas ålders intervaller någorlunda/när man får sina olika behörigheter gällande motorpsykel varför vet ja inte. sen vill ja påminna endel att de håller på att bli gamla.
Sunk skrev:finns det sportrullatorer??
// Sunk
ännu ett eCksempel!Sunk skrev:Jamen så rart att alla mellan 35 och Gollum-ålder hamnade i samma kategori.. precis lite drygt 35, dvs 36 är ändå bara börja på en förhoppningsvis lång sporthojskarriär.. tänker lära mig köra på bakhjulet snart då jag bor på "hemmet".. finns det sportrullatorer??
// Sunk
Zana skrev:Vad jag har hört kan man tex seriekoppla flera batterier, permobilen kommer gå som ett skott... Eller så kan man ju köra med 48volts lastbilsack...
Sunk skrev:Det ryker inte om en batteridriven permobil.. vad ska man då med Akrapovic till?? Nejdu gosse, blir det permobil skall det vara en hederlig oljedriven med jackad kolv och femhalva.. minst.. eller en lastbilsdiesel i korgen mellan hjulen! Feta hjul och eldfläjms är ju ett måste.. å 700 db så alla döva gammeltanter på hemmet får fontän-inkontinens av ens uppenbarelse..
skövde_pöjk skrev:22 friska år.. ehhh lr?
Zana skrev:22 och äger en agusta... Du borde ha stryk...
congratulations
Zana skrev:Nänä, vänta nu... Är inte det enda rätta att montera en turbomatad hayabusamotor i isåfall...
Madhonda skrev:Jag hoppas att Oldgirls får vara med där....tackar...tackar...!!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |