POLL: Har du INTE sett Fäbodjäntan?

Har du sett Fäbodjäntan?

• Antal röstningar
    0

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Efter förekommen diskussion undrar jag härmed hur många det är som har missat denna kultfilm snudd på kulturarv.

Tror du missade korven...............eller pollen heter det visst.

Edit: Sådär ja, där kom pollen också. Jag har sett en del av den och det är inget jag gör igen.

Wesslan skrev:
2200524 Tror du missade korven...............eller pollen heter det visst.

Edit: Sådär ja, där kom pollen också. Jag har sett en del av den och det är inget jag gör igen.

Du är han eller hur? :kär
Fan vad du är bra, jag vill ha din autograf. :Bugar :Bugar :Bugar
Kan vi åka ihop till Villa Söderås så ska jag bjuda dig på fika i solen? :yoparty

:banana *Anna i sin bot tralalala* :banana

Kan på rak arm säga att det är den enda "vuxenfilm" jag har sett från början till slut. Annars är det ett hejdlöst spolande till de intressanta bitarna.

Jag är iaf inte helt ensam :hihi

Får väl ta o se den nån dag då :pannkyss

Varför kunde man inte bara svara att man inte har sett den utan att behöva svara att man inte tycker om såna otäcka filmer..? :va

Dum poll! :4skrika

HAHA jag blev ombedd att fixa med lite svensk porr till Dublin, sist jag åkte hem (eftersom alla VET att vi svenskar lär oss göra porrfilmer redan i grundskolan..gärna i bastun..med hela familjen involverad :rolleyes).
Visste inte vad jag skulle greja..men så hade jag ju hört talas om Fäbojäntan för 100 år sedan så jag tvingade en stackare att ladda ner den och bränna.

Men man kan ju inte lämna över något man inte sett:brynad(jag var fortafarande oskuldsfull..ish då :gnissla )...så här i efterhand önskar jag att jag hade lämnat över den osedd... :3freak
Falukorv är helförstört för mig :brinnerup

:hihi

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2201141 HAHA jag blev ombedd att fixa med lite svensk porr till Dublin, sist jag åkte hem (eftersom alla VET att vi svenskar lär oss göra porrfilmer redan i grundskolan..gärna i bastun..med hela familjen involverad :rolleyes).
Visste inte vad jag skulle greja..men så hade jag ju hört talas om Fäbojäntan för 100 år sedan så jag tvingade en stackare att ladda ner den och bränna.

Men man kan ju inte lämna över något man inte sett:brynad(jag var fortafarande oskuldsfull..ish då :gnissla )...så här i efterhand önskar jag att jag hade lämnat över den osedd... :3freak
Falukorv är helförstört för mig :brinnerup

:hihi

Det är en medvurst :mattias

Säger dom iaf..

KalleNorton skrev:
2201049 Får jag följa med?

Det var ju Magnus som genom vadslagning ska bli bjuden på fika, du får höra med honom om han vill dela med sig av.. fikat.

Arvoitus skrev:
2201652 Det var ju Magnus som genom vadslagning ska bli bjuden på fika, du får höra med honom om han vill dela med sig av.. fikat.

KalleNorton jag är ledsen men då blir det mindre fika till mig :hihi

Last edited:
Markus skrev:
2200897 Du är han eller hur? :kär
Fan vad du är bra, jag vill ha din autograf. :Bugar :Bugar :Bugar
Kan vi åka ihop till Villa Söderås så ska jag bjuda dig på fika i solen? :yoparty

:banana *Anna i sin bot tralalala* :banana

Lätt!!! Säg en tid och plats så är jag där!! Men låt mig stå för fikat :tungan

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick