POLL: Har du INTE sett Fäbodjäntan?

Har du sett Fäbodjäntan?

• Antal röstningar
    0
F***dj****n

MagnusK skrev:
2200517 Efter förekommen diskussion undrar jag härmed hur många det är som har missat denna kultfilm snudd på kulturarv.

Som "Gymnastikfilm" lämnar den en hel del att önska men som uppvärmare i förfesten är den grym :fyllisar , skall dock ses för den kassa skådespelarprestationen.
Kan den locka till annat än gapskratt?

Markus skrev:
2202047 Okej, jag fixar filt, portabel strob och rökmaskin. :banana

Låter bra, jag har trampbotten fastsurrad vid J i Gåshaga. Därifrån kan vi trampa oss till söderås där vi kan rocka så hååt :yoparty

:hihi

Tjejen fixar med falukorven jobbar (jobbade iaf) på en högstadieskola nånstans runt nyköping Trosa.

Måste vara rätt så svettigt eftersom alla vet vad hon gjort

Mark skrev:
2202987 Tjejen fixar med falukorven jobbar (jobbade iaf) på en högstadieskola nånstans runt nyköping Trosa.

Måste vara rätt så svettigt eftersom alla vet vad hon gjort

Eller så var det en tysk porrskådis....

BTW
HEmma i lilla Arvika har fäbodjäntan kommit på bred front bland fruntimren vilket har gjort att tanten känner sig utanför när alla kompisar har sett den. Måste nog hjälpa henne in i gänget...

Kultfilm!

Den är dåligt bra. Lyssna bara på monologerna, inga omtagningar där utan dom kör på och drar sina repliker med mindre känsla än jag gjorde in skolpjäserna när man var tio år.

Prästens vrål när han... ja ni vet :hihi

"Blås i luren, blås i den förbannade luren..."

Roligast är dock att en polare till mig (jo faktiskt) hade Prästens vrål inspelat på sitt mobilsvar under en längre tid. Sen hade han knas med sin röstbrevlåda, ringde sin operatör som då ville ringa och prova vad som hände om dom lämnade ett meddelande så tjejen på kundtjänst bad honom stänga av telefonen vilket han gjorde.

Sen fick han skämmas.... :rofl

- Det var ett lite annorlunda mobilsvar du hade (rösten var minst sagt på väg att brista i grarv).

Psychobiker skrev:
2207527 Den filmen är ju hur kul som helst, prästen med opel-tatueringen är klart bäst :hihi

Precis, falukorv / medwurst grejen är helt ovidkommande i jämförelse med den fantastiske 'Opelmannen'.

Finns en film som heter 'Kärleksön' som kom året innan tror jag (gissar 1976). I denna film skriker Opelmannen som en stucken gris i nästan en minut när det går för honom. Just som man tror att han är klar , så tar han ny fart.

Tur man inte bor granne med honom . . .

Lantis skrev:
2213173 Precis, falukorv / medwurst grejen är helt ovidkommande i jämförelse med den fantastiske 'Opelmannen'.

Finns en film som heter 'Kärleksön' som kom året innan tror jag (gissar 1976). I denna film skriker Opelmannen som en stucken gris i nästan en minut när det går för honom. Just som man tror att han är klar , så tar han ny fart.

Tur man inte bor granne med honom . . .
Fan försökte ladda ner skiten men när den står på 99.2 % så snor snuten tpb servern..

Jag hörde av en kompis som känner en som påstår att det gick en efterföljare på TV100 igår! :tungan

Fäbojäntan Vikingahornet, eller något hette den. -Sa han... :D

Jag blir inte vansinnigt sugen på sex av den filmen... inte av filmer öht vid närmare eftertanke.
Men nämda kulturrulle har totalt motsatt effekt.
För mycket hår och tut i luren... men ett gott skratt förlänger livet!

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick