KalleNorton
Avliden medlem
- Gick med
- 2 Jan 2004
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KalleNorton skrev:2201705![]()
Mag-snusK
MagnusK skrev:2200517Efter förekommen diskussion undrar jag härmed hur många det är som har missat denna kultfilm snudd på kulturarv.
Wesslan skrev:2201694Lätt!!! Säg en tid och plats så är jag där!! Men låt mig stå för fikat![]()
Markus skrev:2202047Okej, jag fixar filt, portabel strob och rökmaskin.![]()
Mark skrev:2202987Tjejen fixar med falukorven jobbar (jobbade iaf) på en högstadieskola nånstans runt nyköping Trosa.
Måste vara rätt så svettigt eftersom alla vet vad hon gjort
FeeBee skrev:2200959Varför kunde man inte bara svara att man inte har sett den utan att behöva svara att man inte tycker om såna otäcka filmer..?![]()
Dum poll!![]()
Psychobiker skrev:2207527Den filmen är ju hur kul som helst, prästen med opel-tatueringen är klart bäst![]()
Fan försökte ladda ner skiten men när den står på 99.2 % så snor snuten tpb servern..Lantis skrev:2213173Precis, falukorv / medwurst grejen är helt ovidkommande i jämförelse med den fantastiske 'Opelmannen'.
Finns en film som heter 'Kärleksön' som kom året innan tror jag (gissar 1976). I denna film skriker Opelmannen som en stucken gris i nästan en minut när det går för honom. Just som man tror att han är klar , så tar han ny fart.
Tur man inte bor granne med honom . . .
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning