POLL: Intresse för bankörningar 2006

Kommer fler att vilja köra på bana nästa år?

• Antal röstningar
    0

sandstream

Guest
Tror du att intresset för att köra på bana kommer att vara större nästa år än vad det har varit i år?

Själv är jag redan inbokad på 6 dagar vid 3 tillfällen nästa år :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
sandstream skrev:
Tror du att intresset för att köra på bana kommer att vara större nästa år än vad det har varit i år?

självklart blir det banåkning nästa år!

Är du inbokad vid så många tillfällen redan? Du har inte lust att tipsa om lite körtillfällen? Skulle va najs att boka in lite åkningar redan nu, så man har något att drömma om i vinter!

Ripnilpor

wrooom
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Yamaha TRX 8,5 dl
Lite konstig fråga, frågar du oss/mig om andra kommer att köra?

Jag vet bara att Jag kommer att köra mer än jag gjort i år :)

Jag menar, jag kan inte svara på pollen för jag vet inte vad andra gör.

gör om, gör rätt:) eller så har jag missförstått frågan. rätta mig om jag har fel...

Jag gjorde ett bidrag iaf... :arsele

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tror att intresset blir större och större och större.
Tyvärr räcker nog inte bandagana till för alla. Själv har vi som är medlemmar i Sydskanes Emse tillgång till Sturup Raceway nästan varje söndag under säsongen vilket nog är unikt.

Är inbokad på Gotland Ring, det blir väl Knutstorp en eller två eller tre gånger också. Så visst, intresset för banåkning ökar.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
sandstream skrev:

Men va fan då!
Jag har bara 3 dgr Gotland:(

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Sandstream: Boka upp kalendern du, du ska med på våra styrningar och det lär bli ett par stycken nästa år.
Har du redan nu 3 tillfällen så kan du ju planera minst lika många till, säkert fler :)

/Nitrous

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
I sundsvall är intresset för banåkning riktigt dåligt, trots att vi har nära till bana och kan köra både ofta och billigt :va

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Bara Tjeckien och Gotland inbokat Gotland osäkert efter som det krockar med SM (Svinstad) annars så blir det väl iaf Lelle veckan på gotland och bikeweek är ju iaf garanterat inbokat.

Sen fylls det väl på underhela vintern och våren fan va dyrt det lär bli :huvet

enda banan jag nog inte kör är kinnekulle för dyrt att skrota hojen i räcket där :brinnerup

men visst intresset kommer nog att va större nästa år så vidare hela SH går och köper Retarder :4skrika

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Intresset är säkert stort hos många att köra på bana, men tror dom långa avstånden och kostnaden avskräcker en del.

sandstream

Guest
Nitrous skrev:
Sandstream: Boka upp kalendern du, du ska med på våra styrningar och det lär bli ett par stycken nästa år.
Har du redan nu 3 tillfällen så kan du ju planera minst lika många till, säkert fler :)
:yoparty
Ripnilpor skrev:
Lite konstig fråga, frågar du oss/mig om andra kommer att köra?
Nja, ungefär som att fråga om AIK vinner Allsvenskan nästa år: man kan ju göra en kvalifcerad gissning :)
TinaTjejen skrev:
det är bara för banan e så trist :gnissla
och kall
:hihi
Ni drog ju hem efter första dagen, själv fick jag halka runt en dag till :(
Jag gillar Midlanda när det är varmt :)

Finns en kille här på SH som anordnar bandagar och jag ska be honom att lägga ut länken till sin sida.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Banåka

Abloy skrev:
I sundsvall är intresset för banåkning riktigt dåligt, trots att vi har nära till bana och kan köra både ofta och billigt :va

Bana är ju skoj . Klart vi ska köra nästa år Abloy fast man kraschade rejält i år måste man prova -06 :yoparty Bara synd vi har dålig säkerhet med ambulans & dyligt.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
ozto skrev:
självklart blir det banåkning nästa år!

Är du inbokad vid så många tillfällen redan? Du har inte lust att tipsa om lite körtillfällen? Skulle va najs att boka in lite åkningar redan nu, så man har något att drömma om i vinter!
kolla www.banåkning.nu med ååå :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
sandstream skrev:
Ni drog ju hem efter första dagen, själv fick jag halka runt en dag till :(
Jag gillar Midlanda när det är varmt :)

Finns en kille här på SH som anordnar bandagar och jag ska be honom att lägga ut länken till sin sida.
Ja, vi hade ju bara en dag bokad. Andra dagen var väl för instruktörer dessutom?

MC Doktorn

Guest
Jag körde ca 10 bandagar förra året och det blir garanterat fler 2006 dock så verkar åtgången på platser vara hiskelig varför jag ska ta licens.

Möjligheten att köra blir mer garanterad.

Personligen tycker jag att arrangörerna borde vara ute i god tid så man kan boka långt i förväg. :tummenupp

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Premiär för bankkörning för mig i år (totalt sex gånger). Kommer att köra igen. Kinnekulle och Gelleråsen är de banorna som gäller för mig.

sandstream

Guest
TinaTjejen skrev:
Ja, vi hade ju bara en dag bokad. Andra dagen var väl för instruktörer dessutom?
Ja, det stämmer.
Men jag hade gärna åkt hem efter första dagen, tog ett par dagar att bli genomtorr :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...