Engman
SDK socio:4215
Hoppas Stoner... Men röstade Rossi.
Rossi är sugen nu!
Han kommer att ta revansch!
Risken är ungefär lika stor som den var att Biaggi skulle vinna, dvs väldigt liten. Lorenzo är den nye BiaggiMen mest hoppas vi förstås att Lorenzo kommer segrande ur de heta fajterna. Så underbart odräglig han skulle bli
VM I TC 2008 tas hem av Ducatis SW avdelning med Stoner som förare.
Haydens Honda får Betaversionen av Vistas patchar direkt från Bill Gates, men dom är inte kompatibla med Nipponsystemen så det blir electrical problems hela 2008 för Hayden
Gnyttoli kommer att skrälla, Melandri & West kommer att ligga på topp 5.
Rossi & Peddo kommer att slåss om andra & tredjeplats även 2008.
Carpirex nerköp till Sursuki blir ingen hit.
Pedrosa, enda jag ser som ett hot torde bli Melandri.. Kom ihåg vart ni hörde det först
Det är lugnt för West kommer aldrig någonsin att bli femma i Moto-GP. Enstaka regnrace kanske men över en hel säsong? Inte en chans i helvetet.Du har rätt i såna häringa sierier alldeles för ofta.
Det scenario du beskriver är det snudd på sämsta tänkbara enligt min mening.
FegisFör övrigt så avvaktar jag med min röst.
Jag tror att Ducati och Stoner kommer att fortsätta ha ett visst försprång även om de andra tillverkarna närmar sig. Det blir inte lika "lätt", men Stoner tar titeln igen.
Ska man tro bästa-programmeraren-vinner-folket så var det ju Magneti Marelli som gjorde Stoner till mästare.Jag ställer mig rätt tveksam till att Ducati hade något egentligt övertag....
Det är lugnt för West kommer aldrig någonsin att bli femma i Moto-GP. Enstaka regnrace kanske men över en hel säsong? Inte en chans i helvetet.
För övrigt så avvaktar jag med min röst.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari