Jimmypojkken vad fick du ge för den pärlan?Jimmyboy skrev:Min Rs125 -01 en äkta posör hoj
Jimmypojkken vad fick du ge för den pärlan?Jimmyboy skrev:Min Rs125 -01 en äkta posör hoj
Oj,oj,ojJimmyboy skrev:du kommer inte å tro på vad jag fick ge! 22000! importerad.. ungefär 3 st småskrapor.. den e asfin å år som en klocka!!
cool_adde skrev:min gamla trotjänare som har så slöa kopplingsfjädrar att det är omöjligt för en rokie att på motorstopp
´KawaF3771 skrev:
cool_adde skrev:Kan ju slänga upp en bild på gammelmoppen! min gamla trotjänare som har så slöa kopplingsfjädrar att det är omöjligt för en rokie att på motorstopp
Nisse Järnet skrev:Johan och jag
Jag tjackade en DT, och han ville också ha en. Att det var samma färger var bara en slump. Ställen köpte vi på Lelles under lelledagarna för halva priset (5k ist för 10k) Tyckte det var passande att köpa likadanaAndre skrev:var det bara en slump att du och johan valde samma ställ och hoj eller var det planerat?
Bränner man sig inte på avgasröret?Olle_TZR skrev:Ähh! vadå!! ska de vara stil så kan väll ja me få visa en bild!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|