Posörer och linslöss sökes!

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hur blir det imon? Leveransen av den nya hojen har blivit försenad så jag får se om jag får den imon, annars är jag på. Men dyker det upp fler sådana här tillfällen?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ummm kommer det fler tillfällen? Hade grymt gärna velat vara med men korden är fullt synlig och sliten på 2/3 av mitt bakdäck så jag bör nog inte köra :näsblod :(

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Hoj
Ktm 640 Prestige
om tidsplanen håller så kommer jag vara i götet imorgon eftermiddag:tummenupp
känner inte en kotte så ser ni en vilsen boråsare på en grå fighter köra runt poseidon peka mig då i rätt riktning:)

Explosive

Medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki Z 1000 utbytt mot Ktm 690 Superretard, Aprilia RS 250 SP samt en grussprättar Qvarna
Som sagt vi träffas vid GP 17:00 och självklart väntar vi en stund innan vi drar, så alla hardworkers hinner komma.
Jag såg att ärkefrän tar med utrustning ochså, det dyker upp en tredje fotograf också så det kommer att finnas möjlighet för alla som vill komma att bli förevigad på hojen :)

/Mattias

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Har beställt nytt som matchar framdäcket men det kommer knappast idag:näsblod
Vågar inte köra in till gbg på korden igen heller, kul om däcket sprängs på motorvägen :näsblod :näsblod :(:huvet

Sprängs knappast å de kommer nog inte idag ne... men e de inte dumt å beställa ett slitet me korden framme :gnissla
så du får allt stanna hemma å puttsa ekrarna eller nått annat skoj medans vi leker lite å tar kort :cool:

Haaga

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SCSM
Tänkte jag skulle bidra med en kamera till, behöver öva actionfotografering.

Hinner dock ej till Avenyn, så jag försöker ansluta senare.
Åker till Arken och kollar, om jag inte hört något om platsbyte.

/Harry

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Sprängs knappast å de kommer nog inte idag ne... men e de inte dumt å beställa ett slitet me korden framme :gnissla
så du får allt stanna hemma å puttsa ekrarna eller nått annat skoj medans vi leker lite å tar kort :cool:

Beställa ett slitet???:va Jag har beställt ett helt nytt...

Förövrigt vill jag så gärna va med att jag tror jag kör hemifrån i god tid och tar typ en timme på mig för att puttra lungt o fint in till göteborg på långsammare och kurvigare vägar och hoppas på att det inte sliter nånting. Så får jag hålla mig till framhjulsåkning under photosessionen:näsblod

Puttsa ekrarna hur visste du det, jag skulle egentligen behövt stanna hemma för att puttsa fälgarna på 125an som ska säljas :rofl Men nu tar körsuget och behovet av att hävda sig överhanden, ses vid gp:pangihuve
:gnissla

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Hittade inte in till banan :huvet Men såg er på håll :tungan
Blev så bitter så var tvungen att åka dit igen nu på kvälla. Fick ett varv runt banan och kan inte begripa hur bilarna på racet kunde ta sig förbi hindren :va

Nu hittar ja dit nästa gång man vill kolla enhjulsåka, kanske rentav ska plocka med min egen "Analoga" enhjuling... :yoparty

Explosive

Medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki Z 1000 utbytt mot Ktm 690 Superretard, Aprilia RS 250 SP samt en grussprättar Qvarna
Det var ju synd att inte alla hittade till bananpiren!
Bilder kommer innom kort det blev ju ett antal, bara att ladda dom från kameran tog 15 min!:D
Skall kolla igen bilderna och plocka ut de som går att använda.
Kommer att lägga ut några smakprov här medan jag kommer att skicka en länk till de övriga bilderna!

/Mattias

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...