Posörrunda, lördag 20/8

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
The_FacultyGirl skrev:
...Det hade varit trevligt att följa med på den längre rundan men "chefen" ville tydligen hem (och tvätta hojen eller något, haha), så det får bli en annan gång!

Jag ville ju bara komma hem så att du kunde laga mat till mig och massera mina ömma axlar...efter att du tvättat och polerat hojarna förstås :D

Mavve: Stort tack för erbjudandet, men vi hade redan fixat Dangerous Dave's lilla twinmoppe :)hihi) :D Nästa gång får du dyka upp, jag blev ju ensam Hondapilot efter första stoppet :skrämd

Här kommer lite bilder från vår kamera :tummenupp

1. Posörstopp nr. 1
2. Posörstopp nr. 1 posörvinkel nr. 2 :D
3. Vem är mest posör här? Dede som är närmast kameran eller pjohan som är man nog att ställa sig ute i solen? :D
4. En riktig posörväska, här får man plats med lite putstrasor och vax :tummenupp
5. Posörblejjdens fanclub :D

Bifogat

• DSCN2386 (Medium).JPG
    DSCN2386 (Medium).JPG
    87.7 KB · Visningar: 71
  • DSCN2387 (Medium).JPG
    DSCN2387 (Medium).JPG
    86.1 KB · Visningar: 71
  • DSCN2388 (Medium).JPG
    DSCN2388 (Medium).JPG
    42.5 KB · Visningar: 52
  • DSCN2392 (Medium).JPG
    DSCN2392 (Medium).JPG
    80.9 KB · Visningar: 60
  • DSCN2395 (Medium).JPG
    DSCN2395 (Medium).JPG
    90.1 KB · Visningar: 73

Tingeling

envis
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
såld
The_FacultyGirl skrev:
Det hade varit trevligt att följa med på den längre rundan men "chefen" ville tydligen hem (och tvätta hojen eller något, haha), så det får bli en annan gång!

Ni missade en mysig extra-tur. Fast vi missade å andra sidan pizza på Empoli...
Sen är det du som är "chefen" vet du väl, är vi tjejer som är det även om killarna tror annorlunda :hihi

Ser fram emot fler posör-rundor, men då kan Dede kanske förvarna mig innan han försöker wheela så jag inte håller på att trilla av :fatta!

När blir det poolparty hos dig Duden? :7peta
Vi hörde rykte om det

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tingeling skrev:
Ser fram emot fler posör-rundor, men då kan Dede kanske förvarna mig innan han försöker wheela så jag inte håller på att trilla av :fatta!

När blir det poolparty hos dig Duden? :7peta
Vi hörde rykte om det

Dede.... wheela... jisses... måste blitt nåt fel på gasen.

Poolparty!!! Med brudar o allt?! Räkna med mig, jag kan sköta grillen o titta på. :fyllisar

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Varför missar jag alltid era rundor? :huvet Blev några mil för mig själv, men jag kunde ju hakat på när ni ändå passerade här i byn! (Ljungbyhed) Fan också... jaja, nästa gång kanske! Men då jobbar jag säkert... :rolleyes: Verkar ha varit en mycket trevlig runda iaf :tummenupp

R1100S

Radical Riders
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Honda Hornet 600 -08 + Fiddy
Mobbing!

:huvet
pjohan.......du glömde visst en maskin....... :va

Skall även passa på och tacka får en mkt trevlig runda........ mitt bakdäck visade väv efter denna rundan........dax för byte :tungan

Hoppas vi ses igen.......

pjohan skrev:
Tackar för en trevlig runda, speciellt Dedes sista slingriga väg mot Stenestad var halsbrytande (men hur fan ska man lyckas hitta dit igen?)

Några bilder fick jag även om jag som vanligt inte har riktig kamera utan en mobilfuskis...

Gött med Suzukidominans :tummenupp (5 suckor, 2 Hyndor, 2 Trajjor och en ensam Yamaha, inte en Kawa så långt ögat kunde nå)

Bilder 1-4: Stopp i Tollarpå på riktig posörmack.

Last edited:

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Poolparty? Hur blir det med vax-orgien vi har diskuterat då? :D :hihi

Men visst, finns det intresse för grillning och bad efter en runda så kan jag försöka plantera ihop något :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år