Dangerous Dave
Radical Quad-Riders
Jag dyker med största sannolikhet upp
Maverick_ou812 skrev:Stig upp tidigare, torka makrillsåsen av k**en så drar vi en runda innan posörgänget vaknar till liv! Kan tänka mig 9:30 från bensintappen på Jägersroparkeringen.
Någon annan morgonpigg?
Gula faran skrev:Lite körsugen som vanligt men är ingen super-ultra-mega snabbgazzare..... kan man följa med iallafall kanske
E du gô eller...yoohan skrev:BensinTAPPEN? TAPPEN? Låter som en stirrig göteborgare på amfetamin... här sovs det länge! Men kan tänka mig att göra ett undantag för min vapendragare!
Ha ha ha, men pallar!!Maverick_ou812 skrev:E du gô eller...
Ja, det är ingen bensinstation och ingen bensinmack. Det är en obemannad tankomatstation eller nåt. Så fr.o.m. nu är det en bensintapp!
@ Dangerous Dave "Jag dyker med största sannolikhet upp" jaha? Var då? St Torp eller Jägersroparkeringen? Tydlighet är inte din starka sida märker vi. (Man kan ju kolla in en annan aktuell tråd här i RR:s klubbdel...)
Dangerous Dave skrev:Ha ha ha, men pallar!!
Jag dyker med största sannolikhet upp i s-torp, men kanske även på Jägers.
Är jag uppe så kommer jag bort till er först... Tror jag... Eller jag vet inte, kanske... Det kan funka... Eeeeeh... ja om jag inte sover... Eller är inlåst på vinden... Eller nåt... Vi får se...kanske kommer...
TheDude skrev:...eller äter sån'a där rääääääääliga grodor
Maverick_ou812 skrev:Stig upp tidigare, torka makrillsåsen av k**en så drar vi en runda innan posörgänget vaknar till liv! Kan tänka mig 9:30 från bensintappen på Jägersroparkeringen.
Någon annan morgonpigg?
Trötter.... Då ses vi i Staffanstorp då. Jag kommar att joina Dudens runda där.Dangerous Dave skrev:Maverick: Jag får nog hoppa er runda imorgon, känns lite för tidigt.
Jag får nöja mig med racer dudens tur.
Du behöver inte vara orolig. Precis som The Dude säger några inlägg tidigare så anpassas farten och man väntar in den långsammaste.cha0s skrev:Jag ska försöka hitta till Jägersro i morgonbitti, är riktigt sugen på att åka en runda. Går det för fort för mig så kommer jag att hammna på efterkälken.
Maverick_ou812 skrev:Posörrundor är just.... posörrundor! Det viktigaste är att synas o höras!
Maverick_ou812 skrev:Vet att jag talar för Duden också när jag säger att vi är fullt friska, tänkande, hänsynsfulla människor som inte kör som dårar.
Posörrundor är just.... posörrundor! Det viktigaste är att synas o höras!
Dangerous Dave skrev:Jag hoppas vid dom sju underverken att min frossa har lagt sig till klockan 11.
Höll på at skaka sönder och och sov en timme i badkaret istället, så lite bättre är det nu i alla fall.
Dangerous Dave skrev:Tobbe e sjuk, Tobbe stannar hemma... Fan med
cha0s skrev:Jag ska försöka hitta till Jägersro i morgonbitti, är riktigt sugen på att åka en runda. Går det för fort för mig så kommer jag att hammna
på efterkälken.
Hmmmmm.... Duden..... glömde du detta eller??!?Maverick_ou812 skrev:Du behöver inte vara orolig. Precis som The Dude säger några inlägg tidigare så anpassas farten och man väntar in den långsammaste.
Fattar inte allas fara för att det ska gå för fort när det är gruppkörningar.
Vet att jag talar för Duden också när jag säger att vi är fullt friska, tänkande, hänsynsfulla människor som inte kör som dårar.
Posörrundor är just.... posörrundor! Det viktigaste är att synas o höras!
Maverick_ou812 skrev:Hmmmmm.... Duden..... glömde du detta eller??!?
"Precis som The Dude säger några inlägg tidigare så anpassas farten och man väntar in den långsammaste"
Hoppas ni fick en trevlig runda till sist iallafall och att alla fann varandra på flygrakan.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|