Posta ny tråd - moderators godkännande?

IronMike

Guest
Om man t ex postar ngt på kyrkforum.se så måste tråden godkännas av en moderator, för att sålla bort en hel del skit. Vore inte det bra? Det skulle ju skydda många av oss nattsuddande whiskeyälskares banala ideer och midnattspoetliga visnioner, samt från de drabbades;

"Tack för att du postade! Ditt inlägg kommer inte att synas förrän en moderator har godkänt det. Du skickas nu tillbaka till forumet. Om du har valt att posta en omröstning kommer du nu att tillåtas att göra det.

Klicka här om din webbläsare inte automatiskt skickar dig vidare"

Klockrent...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Nu har du allt suttit för mycket innanför kyrkodörrarna istället för på hojen, religiösa personer vill inte ha yttrandefrihet för de är rädda att folk ska skriva massa dumt om deras tro, jävla pack.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Saken är den att det gäller när man blivit bannad, och när tiden för banningen gått ut så verkar det vara dom första 5 inläggen på kyrkoforumet :tungan Eller så tyckte dom mina inlägg var för avancerade så de släppte på granskningen :hihi

Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag tycker man kan posta sitt inlägg på en pappersblankett som ska vara underskriven av två vitten till Swedies hemadress. Sen skriver han av den och lägger in på SH om han tycker det är vettigt.

Det skulle sålla bort en hel del.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Är en ganska dålig idé, tycker jag.

Ibland behöver man fråga en sak, som kräver ett snabbt svar. Då måste man få lov att kunna skapa en tråd som läggs upp direkt.

Dessutom är det inte skoj, att trådar godtyckligt ska godkännas av en moderator, som kanske har en bad hair day och är allmänt sur och grinig.

TV: Vill du inte se ett program, tryck inte in programnumret på fjärrkontrollen.
Sporthoj: Vill du inte läsa en tråd med tvivelaktig rubrik, låt bli att klicka på den.

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Jag tycker man kan posta sitt inlägg på en pappersblankett som ska vara underskriven av två vitten till Swedies hemadress. Sen skriver han av den och lägger in på SH om han tycker det är vettigt.

Det skulle sålla bort en hel del.

Lysande idé :tummenupp

Jag ska nu regga mig på kyrkforum.se med nicket lucifer. :yoparty

Edit: Nehepp det gick inte...
Det var censurerat. :D

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari