Postnord är ju ena jävla klåparslen. De lyckades nästan slarva bort ett paket för några tusen för mig med, men en hjälpsam själ med databas-skills lyckades gräva fram det till slut.
För att inte tala om alla de där gångerna de skiter i att ens försöka leverera paket utan bara åker till närmaste utlämningsställe och dumpar av skiten och ljuger om att det inte gick att lämna. Varenda jävla paket de någonsin levererat till mig har de gjort så med. Trots att jag varit hemma, eller någon annan varit hemma.
Det är nästan lika spännande när de utan att höra av sig innan försöker leverera till en när man inte är hemma. Vilket inte är så extremt konstigt att en privatperson inte är mitt på dagen en vanlig vardag. Så man kommer hem och hittar en avi om att det går att hämta paketet på sitt vanliga utlämningsställe nästkommande vardag efter klockan 16:00. För utkörningsbilen kan såklart inte lämna det olevererade paketet direkt på utlämningsstället efter avslutad runda, utan det måste först tillbaka till centralen och sedan köras till utlämningsstället av en annan bil, vilket kan ske först nästföljande vardag. Jättekul när man väntar på viktiga delar och det är en fredag...Givetvis har jag även drabbats av deras typiska driveby när de anser att man inte är hemma.
Postnord levererade mina matkassar från ICA 20 minuter sent en gång, vidrigt.
Postnord levererade mina matkassar från ICA 20 minuter sent en gång, vidrigt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|