Andreas954rr
Andreas954rr
Hejsan alla. Är de någon här som siktar på power dag på lördag??
Ska bli ganska dåligt väder, hur gör ni???
Ska bli ganska dåligt väder, hur gör ni???
http://www.powerday.se/MangeH skrev:Vad är power day?
Hulken_1 skrev:Åker dit med hojen på en släpkärra.
Andreas954rr skrev:Jo så får det nog bli.. Hoppas på lite uppehåll så vi får en hyfsad bandag..
Bladerider skrev:Ähh... klart vi tar hojarna dit lite regn har väl ingen dött av!
Det såg ju riktigt illa ut för mig också igår, va också på väg dit men vände tillbaks för det Gick bara inte längre, de spöregnade! Helt otroligt!!!Bladerider skrev:Var på väg upp men kom aldrig fram... total vattenplaning kraschade halva hojen men glad att jag klarade mig helt utan skador!
NICE skrev:Det såg ju riktigt illa ut för mig också igår, va också på väg dit men vände tillbaks för det Gick bara inte längre, de spöregnade! Helt otroligt!!!
Du hade verkligen tur
kanske en dragkrok och släpvagn vore något, ska nog skaffa det ganska snart!
Hulken_1 skrev:Det blev en bra dag på Mantorp. 2 blöta pass och en halvblött och 2 helt torra. Jag säger bara tvi vale vad hal Mantorp är i regn . Banan är ju halare än vanlig landsväg.
Men som sagt det torkade upp och då var det bara att ladda.
Mantorp är ju riktigt rolig bana med sköna kurvor.
Tackar arrangören Michelin för en trevlig dag.
Ja just det Öhlins (tror det var Öhlins) hade bänkning av hojar för bara 50 kr, som dom för övrigt skänkte till barncancerfonden.
Vad är det på Mantorp på onsdag?NICE skrev:Missade Powerday men försöker ta mig till Mantorp på onsdag kväll och köra lite
Allmän körning från 16:30 till 21:00, indelat i tre grupper som vanligt.Ninjaboy skrev:Vad är det på Mantorp på onsdag?
NICE skrev:Allmän körning från 16:30 till 21:00, indelat i tre grupper som vanligt.
250 kr. det ser ut att vara bra väder på onsdag åxå...
Det är bara allmän åkning med deras instruktörer, kolla på deras hemsida under Trafikövningar.enhjuling skrev:Vem arrangerar? Mer info?
Mantorp Park? länk?NICE skrev:Det är bara allmän åkning med deras instruktörer, kolla på deras hemsida under Trafikövningar.
Ja, mantorpenhjuling skrev:Mantorp Park? länk?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|