Trötta ögon idag
Den här ser lite intressant ut, 50000mAh: https://fyndiq.se/product/594316-nodladdare-50000mah-powerbank-for-sma/
Jag har en sån här som med hög sannolikhet är likadan. Självklart kan man inte ta ur 50Ah ur den men den laddar min Air 4ggr och verkar inte ha tappat märkbart med kapacitet under det halvåret jag haft den.
Varför åker du buss när du uppenbarligen inte gillar det?
Var påstår jag att jag ogillar att åka buss
Du tänker ju sitta med näsan i paddan hela tiden.
Du tänker ju sitta med näsan i paddan hela tiden.
Har inget med att åka buss att göra, tycker det är rätt ok att åka buss men kan vara gött å ha ngt att döda tiden med
Självklart, men skulle man tyckte det var askul skulle man ju i stället njuta av åkturen.
Det skall säkert vara 3000 laddcykler. Det är dessutom rimligt.
Helt sant en dåligt skriven spec. men om ngn nu tror att ett batteri i den storleken, även fysiska, klarar att ladda luren 3000 ggr kanske dennes personliga assistent talar om att så inte är fallet
Kommer säkerligen att njuta av både turen och omgivningen men jag lär inte sitta med näsan klistrad mot rutan i 30h bara för det
Jag har hört att de största inte får tas i handbagaget, kanske värt att tänka på. Jag har 10400mAh. Räcker bra för telefonen. Håller minst för en älgjakt.
På en buss
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |