Hulkster skrev:Är det någon som testat Powerblade på KTM 450/525:an ????
jesse_j skrev:Ett 'insatsventuri' i förgasaren som ska ge 10% mer effekt...right!
Att sen 'plåtbiten' kostar 800 riksdaler, tillåt mig![]()
rejser skrev:om du satte dig in i hur den fungerar så...
tester i olika crosstidningar har vart överlag positiva, med klart märkbar effekthöjning.
jesse_j skrev:Jodå, jag förstår funktionen i den här prylen, men om insatsen skulle göra (upp till) 10 procentig effektökning över hela registret så betyder det ju att förgasartillvekarna har något kvar att lära. Dom borde ha kommit fram med det optimala venturiet vid det här laget..
..men men, om testerna säger att det funkar så kan jag ju inte argumentera emot.
chukabowa skrev:Ni som sysslar med VM i tråd lyft : släng er i väggen![]()
![]()
Nån som vet om man behöver bestycka om förgasaren med en powerblade monterad? man behöver väll inte byta huvudmunstycket? men kanske lågfart![]()
Hulkster skrev:Jag behövde inte byta något av munstyckena. Bara ställa om luftskruv.
Bättre respons från botten till mellan. Mer effekt vet jag inte, men svarar mycket bättre, finare register upp till mellan.Nickeluring skrev:Blev det någon skillnad då? Rappare? Mer effekt?
värt 900 kr ?Hulkster skrev:Bättre respons från botten till mellan. Mer effekt vet jag inte, men svarar mycket bättre, finare register upp till mellan.
Alla gånger !!!!chukabowa skrev:värt 900 kr ?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |