Conrad skrev:2652045Har inte zx7:an förgasare?![]()
H4 skrev:2652035Har ni testat Powercommanders färdiga mappar som man kan ladda ner från deras hemsida?
Isåfall - är ni nöjda? Finns det mer att justera?
Conrad skrev:2652045Har inte zx7:an förgasare?![]()
Brandstr skrev:2652329jag ladda ner en sån till min k3 med helsystem o kn. gick väl lite bättre kan jag väl säga, men drog soppa som fan, tror jag att den var lite fetare med avsikt.
sen mappa jag den, kanon!! var värt 2000 spänn...!!!
H4 skrev:2652035Har ni testat Powercommanders färdiga mappar som man kan ladda ner från deras hemsida?
Isåfall - är ni nöjda? Finns det mer att justera?
Jimsan skrev:2652865Powercommander utan mappning i bänk är som att knulla med en trasig kondom.
Jonny trajja skrev:2652900Hur mycket ger det med powercommander monterat egentligen??![]()
Bushojjen skrev:2652907Ger inte ett skit utan att bänka och optimera vad jag vet...
Jonny trajja skrev:2652914Oki men om man gör hela skiten då för det är väl det som är meningen!
nu hör det till saken att när ja lämnar in min för översyp på märkes verkstad (triumph) så kopplar dom upp den mot fabriken!! och laddar hem ny mjukvara,
sist märkte jag skillnad på botten och mellan registret.... därför undrar jag om en liten dosa kan göra nån skilnad??:
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |