Powercommander

Pirro

I am the youth gone wild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Öhlins kittad TL1000s, XR600R
Funderar på att köpa en powercommander till min 929 men vet inte om det kommer vara värt det.... Har bara ett leo vinci slipon på. Hur många fler hästar kommer commandern ge? Någon som kan svara på ett ungefär?

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Pirro skrev:
Funderar på att köpa en powercommander till min 929 men vet inte om det kommer vara värt det.... Har bara ett leo vinci slipon på. Hur många fler hästar kommer commandern ge? Någon som kan svara på ett ungefär?
sätt på ett kn filter också så kan det ge 2-3 hk, min 929a gick snålt på låga varv och fett på höga varv, när jag hade satt på kn filter och micron slipon, den kommer att gå gämnare om du köper en pcIII, jag köpte min begangnad för 2500:- och de tyckte jag det var värt, men jag har ju trimmar lite mer sen dess :D .

Pirro

I am the youth gone wild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Öhlins kittad TL1000s, XR600R
Har fått ett erbjudande om att få köpa en begagnad. Vad kostar det att få den installerad och rätt inställd? Vad ska man ge för en begagnag pcIII??

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Pirro skrev:
Har fått ett erbjudande om att få köpa en begagnad. Vad kostar det att få den installerad och rätt inställd? Vad ska man ge för en begagnag pcIII??
det beror på men som ställer in den och hur bra det ska bli. han som ställde in min körde den 50 gånger i bänken och tog 10h, vad jag betelade för just dett vet jag inte eftesom det ingick i ett paketpris. en PCIII man vara värd ca 2500:-

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...