http://www.sportbilen.se/page.php?id=46662
Helvete alltså kan ju omöjligt inte ha sett hojen jiffla pucko!
Helvete alltså kan ju omöjligt inte ha sett hojen jiffla pucko!
Riktigt osnyggt beteende får jag säga.
Att byta fil när någon redan är där är inte direkt bra trafikbeteende.
Å andra sidan är vi ju ganska lätta att missa i döda vinkeln när vi kommer kvickt och lätt mellan köer och liknande. Av den anledningen är jag själv lite försiktig när jag kör i tät trafik på det här sättet. Jag utgår alltid ifrån att någon ska bete sig på det där sättet. Och det gör dom emellanåt också tyvärr. Det finns alldeles för många ute i trafiken som inte borde ha körkort.
Massa dravvel bara, självklart är det bilförarens fel....
Döda ha ha ha
Något som trafiklärare lär ut på mcskolor idag är att man ska ligga mitt i körfältet för att ta plats så man inte blir trängd, det vi ser direkt i början är att han tränger de andra bilarna lika illa själv!
Givetvis gör bilisten jävligt fel, men MC föraren också. Dock ska han iallafall ha cred för att hans tannade Anledningen till att han skäller är för att jag misstänker att det första MC-föraren klämmer ur sig innan bilisten förmodligen ens hunnit fråga hur det gick är ngt i stil med "VA FAN HÅLLER DU PÅ MED DIN *PIIIIP* *PIP* *PIIIP*, DU SKA ´*PIIIP* *PIIIP*.
Jag hade spottat och svurit om jag varit mcföraren fastän jag gjort fel. Är naturligt att man är uppjagad efter en nära döden upplevelse och man agerar och säger innan man tänker.
Gör han fel? Han ligger ju mitt i den vänstra filen. Att han tränger sig lite i kön har väl inget att göra med olyckan? Bilisten kollar inte backspegel/döda vilkeln innan sväng, hans fel!
/ Jens
Min åsikt är att båda gjort fel, bilisten lite mer än MC-föraren, men MC-föraren är inte utan skuld. Endast min åsikt.
Vad som verkligen hände eller inte hände kan vi inte veta utifrån filmen. Kanske står en alien men en dragstråle precis utanför bild och drar bilen mot sig in i MCn? Kan aldrig veta säkert
Hade mc föraren legat i filen som alla andra och inte trängt sig mellan bilarna till att börja med hade detta inte hänt.
Problemet är inte föraren i suven utan mc föraren som inte kan hålla sig till rådande trafikrythm utan skall gasa om alla.
Jag har rätt!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |