Du menar vi.GSXR1100R skrev:Jättebra att ni vill ställa upp som funkisar, ni kommer att bli rikligt belönade
Du menar vi.GSXR1100R skrev:Jättebra att ni vill ställa upp som funkisar, ni kommer att bli rikligt belönade
GSXR1100R skrev:Tanken är god men det finns inga grupper att välja på här, antingen så kör man i snabb eller så kör man inte.
McB skrev:Och de som beter sig på ett icke acceptabelt sätt, ska de få hållas? Varningar borde i alla fall få utdelas, och om personen inte följer de uppsatta reglerna så får han eller hon avvisas från banan.
GSXR1100R skrev:Jajaja du ska få svartflagga dom som inte sköter sig, 1:a svartflaggningen ger en varning 2:a svartflaggningen så är det slutåkt för den föraren.
GSXR1100R skrev:Sätt upp dig som funktionär istället för att spamma din invalido.
G:son skrev:Eftersom licensträningen krockar litet med SO på Jylland så gör vi en intresseförfrågan hur många som vill prova på bankörning med sin gathoj på Sveriges snabbaste bana, inget licenskrav men hojen måste vara minst trafikförsäkrad och du måste ha körkort samt ha kört bana tidigare.
500:- kostar det, mera info finnes här http://www.sporthoj.com/forum/showt...17&page=1&pp=20
Gatgrupp postar i denna tråd och INTE på Racingsidan.
1. G:son
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Konstigt när du hotar med stryk och uteslutning om man inte håller VM-tempo.GSXR1100R skrev:Märkligt i ett sporthojsforum där alla snackar knäskrap & bankörning så är det 1 av 7000 som vill & vågar köra bana, kom igen nu och sätt upp er, listan är preliminär och ej bindande.
Om man orkar läsa hela tråden så är fokusen hög på säkerhet.valmers skrev:Konstigt när du hotar med stryk och uteslutning om man inte håller VM-tempo.
Magnus skrev:Just nu så känns det ju inte så akuellt att boka upp en kväl i Maj, men visst har man pengar och tid så är man ju intresserad av en bankörning.
Kan det inte vara en idé att köra 4x20min istället för 3x30min? Man börjar ju bli lite trött efter 20 min och då är det ju mer risk för avåkningar.
2. Magnus
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Perra skrev:Måste man betala ett tag innan eller hur funkar det?? Är det fint väder och man kan betala på plats så är jag på...
2. Magnus
3. Perra
4.
5.
6.
7.
8.
9.
GSXR1100R skrev:Bli inte avskräckta över 46-51 tider.
Marcus skrev:Intresserad om jag inte är bortrest den helgen!
Vad är max antal åkare per grupp? Falkenberg är en liten bana, tråkigt om det blir för tjockt...
Banan är godkänd för 38 förare vill jag minnas, men vi tycker att 20-25 st känns litet säkrare, nu undrar jag bara var Race Trancer håller hus, han körde väl 50 tider på Falken sist och kände att han hade mer att ge.oscar skrev:
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|