Premiär 2015

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Kan inte va lätt att bo i Piteå och läsa de här trådarna :hihi
Nej, det är vid denna tid på året som det är som värst att resa till mer civiliserade delar av vårt avlånga land... :) Men visst funkar det att jobba bort den värsta abstinensen, och på köpet lär man sig verkligen det där med gaskontroll och att hålla blicken högt...:3freak

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
Solna - Vaxholm - Solna på lunchen. Kortärmat under skinnstället. Varmare nu än 20 december när jag ställde in för säsongen.

vholm.jpg

MG79

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2013
Hoj
2009 Kawasaki ER-6F
Var ute i lördags i Stockholm för att jag läste fel på vädret och trodde det var då det skulle vara varmt och skönt. Lite kyligt, men vägarna var torra och fina. Man mötte inte så många andra hojåkare dock.. :)

Sen var jag ute på söndagen också, när det var fint på riktigt. Då fick vinkarmen sin avrostning också. :hej Tog en tur ner mot Huddinge, småvägar ner till 257an mot Västerhaninge, upp till Vega och käka sambalburgare, sen gamla nynäsvägen hem.

Svängde in och busade lite på några grusvägar också... Dags att tvätta.
6k5NNKrl.jpg

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Var ute i lördags i Stockholm för att jag läste fel på vädret och trodde det var då det skulle vara varmt och skönt. Lite kyligt, men vägarna var torra och fina. Man mötte inte så många andra hojåkare dock.. :)

Sen var jag ute på söndagen också, när det var fint på riktigt. Då fick vinkarmen sin avrostning också. :hej Tog en tur ner mot Huddinge, småvägar ner till 257an mot Västerhaninge, upp till Vega och käka sambalburgare, sen gamla nynäsvägen hem.

Svängde in och busade lite på några grusvägar också... Dags att tvätta.
View attachment 417149
faaaan va gott me sambal burgare:gnissla

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Premiärtur i fredags för mej! Först till besiktningen för körtillstånd. "Blinkers också! Massa bra grejer du har på hojen." Godkänd och en "genväg" på ett par mil extra hemåt. Året första hojhälsning fick jag då också. Var även ut igår på en runda, men nu står han åter i garaget inför skitvädret i helgen... :mad:

Min pärla!
greger.jpg
(Gammal bild. Tagen dagen jag fick hem han)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring