Den lär vara samma som 08:an. De ändrar med tvåårsintervaller.Någon som vet lite data på Honda 09:an ?
Den lär vara samma som 08:an. De ändrar med tvåårsintervaller.Någon som vet lite data på Honda 09:an ?
Konstigt att de inte höjde ribban lite till motormässigt med alla dessa nya finesser, jag hade nog förväntat mig minst 190hästar och 120Nm.Deras effektsiffror betyder likvärdigt med firebladen, då de på masterbike mätte upp 180hkr och 117Nm, det sista mer än vad R1 får. Vitsen var ju att få två motorer i en dvs kunna få en varvvillig motor med ett enormt vrid. Nu blir de efter innan det ens börjat. Tror nog mer på Suzukin vad det gäller rejäl knuff i paketet "mellan benen".
väntade mig större förändringar om ja får säga mitt..vad de snackat om innan o allt att burkarna ska ned från arselet.. 200hk+ osv enda de gjort i motorn e väl annan tändföljd med annan vevaxel dubbla injectorer (om de inte satt innan?)
väntar stort på nya K9 ist sist av alla=mest utvecklad
tocar;Tror nog mer på Suzukin vad det gäller rejäl knuff i paketet "mellan benen".:yoparty[/QUOTE skrev:Det e det redan så...behöver nog inte skämmas över en duktig k9
ne höres
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |