Present tips till 7-årig son

Hade aldrig hört talas om nakugan först. Trodde du menade bakugn (!?!?).
Blev tvungen att youtuba lite.

Är det nån sorts liten robot? Vad har man den till? Ungefär som smurfar?

Hade aldrig hört talas om nakugan först. Trodde du menade bakugn (!?!?).
Blev tvungen att youtuba lite.

Är det nån sorts liten robot? Vad har man den till? Ungefär som smurfar?

Asså jag är inte mega insatt men lite likt vår tids smurfar kanske.. haha.. Det är en boll som man slår/rullar mot ett kort (magnetiskt) och då vecklas den upp till en typ drake. Kommer från nån slags tv-serie med barn som fightas med sådana där drakar.. Eller nåt. Tror det står poäng på korten också men har ingen aning om hur man räknar. Vet bara att efter tillräckligt många fighter så kan man inte riktigt trycka ihop den till en boll igen då spärrarna (plast) ofta går sönder.

Ge honom lego om han vill ha lego. Det kan man aldrig få för mycket av. Fanns alltid nån ny legogrej man ville ha när man var liten fastän man redan hade flera lådor fulla. Rymdbanor, rymdskepp, piratskepp och vad det nu fanns. Gamla gubbar och gamla klossar blev man ju till slut less på precis som man förr eller senare blir less på allt annat.

På julafton och födelsedagar tycker jag att ungarna ska få vad dom vill ha (inom rimliga gränser förstås). Det är ju det önskelistan är till för.

Dottern 7 år här fick Nintendo ds och den krigar även grabben 4 år att få låna och då med spelet super mario bros till ...

För husfridens skull fick jag åka och köpa samma spel till wii konsolen
Så jag rekommendera det spelet

En cross eller en radiostyrd bil.. Det va nog det ja ville ha i den åldern men min mor var rädd om mig så det fick bli en radiostyrd bil.. En röd Ferrari! :rolleyes:

WROOOM!!!!

Lär han göra pruttljud med armhålan :tummenupp
Vår 7 åring har just lärt sig det och det är det första han gör när han vaknar, måste ju kolla så det fortfarande funkar :D
Gratis är det med!

Tekniklego, inte muppiga halv ihopsatta klossar utan med axlar och mutrar osv

:tummenupp på Prulles förslag!

Gillar grabben lego så bör han få lego ...........oxå! :)
Dessutom att bygga tekn.legon tillsammans (som kräver lite mer) är både kul och intressant, vilket blir skön kvalitetstid för alla!! :Bugar

...tkr då jag iaf..

Jag byggde Lego förra veckan...................................

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick