Presentera er här!

Bo_R1

In Sporthoj we trust
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Re: Re: Bo_R1

[Akryl]*Amid skrev:
Jag tänkte säga "jag vet" Men så kom jag på att du nog inte
alls bor i sollefteå. =) Så då fick jag spana in det på sverigekartan
(3.0) är det där vid mellerud alltså? =)

Jajamensan vid Mellerud....

bara 3 mil från Norske gränsen och bra ny belägning på vägarne.... :D Det ses vem som har pengar :(

Bifogat

• kort.jpg
    kort.jpg
    55.4 KB · Visningar: 184

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Re: Re: Re: Re: Bo_R1

[Akryl]*Amid skrev:
Nu är ju Sverigekartan 3.0 så elakt att man inte, på ett
smidigt sätt, kan få ut köranvisningarna på annat
än skrivare. :(
Men det går snabbare om man följer den =)

326.9km får jag åka
3h 34min
26.15l bensin (0.8l/mil)

EDIT: Fast det eju klart, jag fuskade och svängde av vid åmål såg jag nu. Åkte inte över mellerud =) Åmål -> Bengtsfors -> ed =)

Har inte ändrat inställningen för den är inte intressant för mig jag gasar tiils jag är framme men det är ett kanonprogram

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Madhonda skrev:
Så.... vem är då jag...??

Jo... en 33 år "ung" tjej ;) som löööövar att köra hoj.. och gör det faktiskt fortare...än en del killar... :fakta :D men sen är jag inte heller nån "färsking" och har kört en del på bana.

Är väl lite lätt träningsnarkoman... :rolleyes: o så gillar jag ordning o reda...!!

Tittar sällan på TV... för det är så jäävla tråkigt... o då blir jag rastlös... sitter hellre här på SH o botaniserar ..OM jag nu ska sitta ner en stund!!

Och blir jag upprörd så svär jag så in åt helvete..! :brynad

Sen gillar jag att ha kul... och det kan innebära.. dricka mig in i satans berusad... :öl eller helt enkelt bara umgås med vänner..

Är en Potatis ibland Potatisar... o tillhör samma avd. som Freppa... d.v.s NO STUNTS...!! :notme

:squid

//MadH

var det er [potatisarna] jag såg i onsdags kl 1900 vid statoil i upplandsväsby ? tänkte stanna till o höra vars det skulle åkas nånstans.. men donken lockade mera.. var så hungrig.. ;o)
en annan gång blir det åka av .. ;)

jaså, vem e jag då?
Classe o bor i Uppsala.
Hårdbevakar uppsaladelen, men inte så aktiv på resten.. men läser det mesta på forumet.. kommenterar ibland när det e nödvändigt.

måndagar är heliga från 18:00-22:00 = rörken time.
då är ofta kameran framme också.

/z

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Jag då?
Carl till namnet... Läser mer än jag skriver här och trivs bra med det! har lika stora Blinkers som BB, men kan inte använda dem för tillfället då hojjen står i delar... Bor i samma håla som RPM lover, men har inte en blekaste om vem det är... om det inte är han med håret...

Annars kan väll inte tilläggas så mycket förutom att jag är ett komvuxpack som jobbar på NEA under sommaren... ah, och jag kör nog med tyngre bicepsvikter här än de flesta... :)

Douge

Bor på sporthoj.com
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
cross 125
Douge här heter Douglas 25 år från Landskrona är en lycklig ägare till en Ducati Monster som körs messt på söndagar den är den finaste grej jag någonsin har ägt och kommer att äga har äver en suzuki cross 125 som jag håller på att snygga till och ska göra om den till offroad hoj. så vem är jag som person då jag är en hemma mäniska som för det mesta sitter hemma på dagarna framför datorn och pillar på hojarna, har sjukpenisjon för att jag har hafft en liten propp i huvudet som bara komm utan förvarnig och från ingenstanns. är för övrigt en välldigt ensam kille som mår lite dåligt psykiskt för jag aldrig träffar follk den största kontakten med omvärden har jag här på sporthoj :fakta :skrämd

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
DreeTman skrev:
Jag då?
Carl till namnet... Läser mer än jag skriver här och trivs bra med det! har lika stora Blinkers som BB, men kan inte använda dem för tillfället då hojjen står i delar... Bor i samma håla som RPM lover, men har inte en blekaste om vem det är... om det inte är han med håret...

Annars kan väll inte tilläggas så mycket förutom att jag är ett komvuxpack som jobbar på NEA under sommaren... ah, och jag kör nog med tyngre bicepsvikter här än de flesta... :)

vad kör du med då?? vikt alltså... :)

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Anders... kör som nicket säger, ambulans i Gävle...
36 år...Har en dotter varannan vecka som blir 11 snart. kört hoj sen ja va 16.. aldrig en vurpa :squid Därför pröjsar jag 750/ mån för helförsäkring.

Inge vidare på att stunta.. men provar gärna ...
skiter i om jag kommer sist... jag överlever hellre, än att försöka vara tuff. Har sett alldeles för många som skulle behöva tagga ner lite.

Lever efter måttot.. behandla mig som du vill bli behandlad.. annars kan du dra åt helve**

Kan bli ruskigt förbannad , sen spelar det ingen roll vem som står i vägen, normalt så tar det ett tag , men kommer du dit så glömmer jag det aldrig.

Umgås med Oljekyld då o då... som är en hyvens snubbe :tummenupp

Och försöker att få folk här att fatta att skinnstället och ryggskyddet inte hjälper dig att överleva en krasch...
Det enda som hjälper är sänkt hastighet.

Kör försiktigt.. livet kan ta slut på en sekund.

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
DreeTman skrev:
Jag då?

Har du vikter på dina biceps??? :confused:

:D :D

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
DreeTman skrev:
hehe...alldeles för lite... ;)
men brukar väll köra med 25kg's hantlarna iaf... o det gör väll inte majoriteten här... hoppas jag. :rodnar

attans också jag kör bara på 22kg hantlarna... :(

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
ttrtobbe skrev:
attans också jag kör bara på 22kg hantlarna... :(

ska jag vara ärlig så brukar jag gå ner på dem jag med efter två set.
bara o pumpa på...nångång ska väll de där jävla sakerna på armarna växa! :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
innan jag (för ca 1mån sen) blev slö och fet så körde jag med 20 1/2 hantlarna :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
DreeTman skrev:
hehe... det är okej! för du kör en fet Twin! :)

ärligt talat så är jag inte fet...men fet hoj har jag!! det är sant..
ska börja träna ordentligt så jag kommer över #magiska# 40 cm biceps,är ju bara 172cm så det borde räcka :)

SKA VI STARTA EN TRÄNINGSTRÅD HÄR PÅ OT FORUMET??

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
twinner666 skrev:
ärligt talat så är jag inte fet...men fet hoj har jag!! det är sant..
ska börja träna ordentligt så jag kommer över #magiska# 40 cm biceps,är ju bara 172cm så det borde räcka :)

SKA VI STARTA EN TRÄNINGSTRÅD HÄR PÅ OT FORUMET??

Det tycker jag definitivt att vi ska! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...