Prestanda

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
900rr skrev:
2169344 vore väldigt trevligt att få veta om den är till salu.... behöver ju liksom en ......inte så trevligt med trimmad minimoto :D

Hojen är skrotad sen flera år tillbaka så det finns ingen anledning att inte sälja den. Det är en kompis kompis box som jag har av nån anledning. Ska forska vidare i det.

900rr

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Hoj
Fireblade 98
Rigge skrev:
2169387 Hojen är skrotad sen flera år tillbaka så det finns ingen anledning att inte sälja den. Det är en kompis kompis box som jag har av nån anledning. Ska forska vidare i det.
ok låter suveränt hoppas bara att inte den också är strypt ... :tummenupp

900rr

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Hoj
Fireblade 98
Rigge skrev:
2169483 Nejdå den är EC märkt :pannkyss Ska försöka få svar imorrn.
Låter suveränt .. vill ju prova och se skillnaden borde ju inte bli sämre tycker jag.... undrar hur de som haft hojen tidigare har stått ut?? Köpte den i våras och har bara åkt 50 mil och redan tröttnat...... :confused:

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Hoj
Ktm 300 -13
900rr skrev:
2166158 Tjena nån som vet toppfart på en cbr 900 rr - 98 min gör bara ca 220 fel eller är det bara att byta skiten... till en kawa zx12r igen? :banana

Min blade -95 gör ca 260km/t orginaldrevad då jag inte vidrör röda strecket :tungan

900rr

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2006
Hoj
Fireblade 98
SilentPlanet skrev:
2169637 Min blade -95 gör ca 260km/t orginaldrevad då jag inte vidrör röda strecket :tungan
Hmm känns ju lite snopet att bli frånåkt av kompisen på sin gpz 900 88 i och för sig har han ju inga hjärnceller kvar men ändå..... :tuttar

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Hoj
954 Blade
Den strypta boxen ska gå att få ostrypt genom att man kapar någon kabel tror jag! Har för mig att jag läste det i någon tråd här på SH! Leta igenom de trådar som tar upp ämnet så kanske du kan hitta hjälp där :tummenupp

Roger_Reko

Ny medlem
Gick med
10 May 2007
Hoj
CBR1000RR -08
Blev intresserad när jag fann denna gamla tråd, kollade på min egen rr -98 och fann att jag har en SD-box. Är det någon som vet hur strypningen uppträder, är det bara det att vartalsregulatorn går in tidigare än på en ostrypt eller är den tröttare genom hela varvregistret. Hur upplevde du som böt box att hojen uppträder efteråt? Kul att veta innan man springer iväg och köper en ny.
Tacksam för svar
Roger

jonashed

Medlem
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
yamaha R1
jag har ju skjutsat i 260 på min cbr 900 rr 95a går ju dock inte alls lika bra som min gsx 1000r men men cbr.n är ändå snabb

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024