Att Prins Carl Philip gjort slut med Emma Pernald har man ju hört rykten om... men här har Catarina Hurtig BEVISET http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1039525 på att han är SINGEL!!! Ohh yeah!
Jag kan fortfarande inte förstå varför vissas liv skulle vara intressantare eller viktigare än andras?
När min pappa dog i cancer så blev det en dödsannons, en i mängden, för alla andra iaf. I helvete det var så för mig! Men råkar Carola eller nån annan sliskig kändis slå i tån i en dörrpost är det löpsedelsstoff och förstasidesnyheter i flera dagar!
Och nej, jag är inte kommunist eller marxist, möjligen Lennonist!
Han kanske kommer ut från garderoben? Kungligt deltagande på Priden nästa sommar vore ju coolt.
Jag tycker det är dags att avskaffa Sveriges kungahus. Att ha någon som föds till stadschef känns jävligt.. 1700-tal.
Och de andra var på 69, 87 och 99 ord.Blondinen med falskt leende skrev:Strax ska jag berätta alla detaljer om min resa & vårt möte men just nu sitter jag & är nöjd över detta mitt avslöjande & ser just inget annat problem med Carl Philip än att han uppenbart föredrar brunetter men jag lovar jag är villig att ändra mig om han vill hålla min hand istället nästa gång & allra helst även göra andra saker än det & just nu råkar dessutom Stilprinsen Bara Vara bortrest i en hel vecka så det passar himla bra & det kan inte hjälpas för Bernadotteprinsen har ju ändå blått blod i ådrorna & onekligen en hel del stil han också.
"Hovreporter" och "glamourförfattare" dessutom.Jag är mer upprörd över att någon som fyllt 30 år och kallar sig "reporter och författare" inte klarar av att formulera en enda korrekt och begriplig mening.
..och skriver "och" som "&" konstant, samt helt utan kommatecken i hela texten.På något vis så har jag svårt att ta en människa som skriver en mening på 106 ord på allvar.
Jag kan fortfarande inte förstå varför vissas liv skulle vara intressantare eller viktigare än andras?
När min pappa dog i cancer så blev det en dödsannons, en i mängden, för alla andra iaf. I helvete det var så för mig! Men råkar Carola eller nån annan sliskig kändis slå i tån i en dörrpost är det löpsedelsstoff och förstasidesnyheter i flera dagar!
Och nej, jag är inte kommunist eller marxist, möjligen Lennonist!
..och skriver "och" som "&" konstant, samt helt utan kommatecken i hela texten.
Absolut! Ditch the bitch
and make a switch!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring