pris trafikförsäkring fireblade

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
husabergrobin skrev:
2382780 någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin
Jag är 37 år och bor i storstad (Göteborg) och betalar 750 kr/mån för halvförsäkring (trafik och stöld, basförsäkring hos folksam). hojen är en blade-99a.

ps. basförsäkring betyder at hojjen är möjlig att ställa av med garageförsäkring då den inte används. ds.
MVH/Björn

Jeppa2

VICTORY!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
polka r1 -98
husabergrobin skrev:
2382780 någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin

Jag är 29, har hojjen halvförs hos if, det kostar 6300:-/år, tycker jag är överkomligt:tummenupp

Kolla med If, de har Hondaförs till ett bra pris, enda kravet är att man är över 24 tror jag..

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
BMS skrev:
2382814 Jag är 37 år och bor i storstad (Göteborg) och betalar 750 kr/mån för halvförsäkring (trafik och stöld, basförsäkring hos folksam). hojen är en blade-99a.

ps. basförsäkring betyder at hojjen är möjlig att ställa av med garageförsäkring då den inte används. ds.
MVH/Björn
kanon låter ju inte så farligt,har kört motard och enduro och cross några år men börjar bli trött på all service även om det är kul så man börjar kika mot sporthojarna igen är lite sugen på en 929 eller ev 954 för en bra peng. tack för svaret,mvh robin

Addonic

Lindis #89 Rookie 1000
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
R1:or
Köpte själv en Honda CBR 900 RR -97 igår och ringde försäkrings bolaget idag och fick en Helförsäkring/helår för 2803:- . Tyckte det var ett riktigt bra pris.
Detta var hos Länsförsäkringar. (skall tilläggas att jag har hem,bil,mc försäkrat hos dom). Är 34 år, så det blev deras 24+.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA