Hur långt är ett snöre?
Ett förslag är att titta på annonser! Finns ju en hel del sidor med begagnat till salu, tex på Sporthoj.com
Sitter o läsar runt på olika trådar och jag blir ganska irriterad på dessa svar som dyker upp på nästan varje fråga någon ställer.
Kanske man ska fråga vad forumet är till för
Öööh känsliga killar här tror jag!
Hur spydigt var det att skriva hur långt är ett snöre? Jag menade att det är svårt att säga ett pris, finns mycket som påverkar som tillbehör, skick, mil mm.
Dessutom svarade jag på frågan att de bästa sättet är att kolla av marknaden, vilket jag anser stämmer!
Haha ja man slutar aldrig förvånas........
menade inte dig, var mer ett medhåll till det Shunon skrev, sen att kanske han syftade på det du skrev vet jag inte
Hur kan en ny hoj såld av en handlare i Sverige vara annat än "sv-såld"?Helt ny -08 går få från 108.900:-, Tror denna är sv-såld (osäker), Bike Port i Hudiskvall har nya för 106 men de är import.
....
Hur kan en ny hoj såld av en handlare i Sverige vara annat än "sv-såld"?
Så vitt jag vet är alla nya 1000 kubikare importerade då vi inte någon större inhemsk tillverkning?
Köpte en asien moppe förra våren, GSXR 1000 -08. 400 mil, yoshi dämpare, KN filter. Nyskick. Betalde då 80.000:- nu har det ju gått ett år till så tycker inte du ska behöva betala mer än 70-75.000 max för den. Tycker inte man ska betala för mycket för kina/japs/taiwan hojar.QUOTE]
Visst går det fynda. Men det skulle man gjort i höstas. Våren blir svårare. Suzuki brukar vara lite billigare både cross och RR. köpte en K7 1000 -08 som gått 95 mil för rätt peng med. Hittar du vad su söker för 70 så köp direkt. Jag tror inte på det dock. Lycka till och fynda. ZX10 är grymt fin och köra iaf
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|