Prison Break

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Burrat skrev:
2596722 När jag tankar från Piratebay så går det alltid så jä**a sakta. 10 lina ner o brukar tanka bra från sidor när jag ska ta hem program filer filmer mm men så fort det handlar om torrenter så suger det. kommer sällan upp i mer än 50-100. använder utorrent. Polaren kör samma prog o han tankar lätt i 800+
varför? iom att det går så snabbt annars så borde det ju inte va nått fel på min lina, eller?
Beror på hur många seeders det är mot leachers.

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Fy fan va spännande!!!!!!!!!!!! (s02e10)
Ahhh, kan det inte bli nästa vecka imorgon:huvet

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
vart tittar ni då?

det låter ju på er som om det är en sändning nånstans?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Ricken skrev:
2597503 vart tittar ni då?

det låter ju på er som om det är en sändning nånstans?
Vi laddar hem avsnitten från piratebay,,de kommer ut dagen efter de har sänts i USA.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Maxxi skrev:
2597530 Vi laddar hem avsnitten från piratebay,,de kommer ut dagen efter de har sänts i USA.
ok, är det 10an ni sett idag då eller?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Ricken skrev:
2597542 ok, är det 10an ni sett idag då eller?
Jepp avsnitt 10 säsong 2 i Usa. Dock har sverige delat upp det i tre säsonger så det blir inte riktigt samma avsnitt om du jämför med den svenska varianten av upplägg.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Maxxi skrev:
2597546 Jepp avsnitt 10 säsong 2 i Usa. Dock har sverige delat upp det i tre säsonger så det blir inte riktigt samma avsnitt om du jämför med den svenska varianten av upplägg.
aha, men det blir bara 2 säsonger, jag såg att det gick o ladda hem manus till säsong 3, då vart jag nervös att det skulle bli en lost av det här..

Burrat

Lasse Jonsson
Gick med
3 Oct 2006
Hoj
Gixxer 1000 05
changco1 skrev:
2596749 Beror på hur många seeders det är mot leachers.

aa fast det e ju inte heller riktigt rätt...
kommer ju aldrig upp i nån hastighet.. även om det e massa seeders... min polare tankar ju ner exakt samma fil till sin dator samtidigt massa ggr snabbare

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Iceman1975 skrev:
2597499 Sjukt spännande..:gnissla
ja, slutet var inte att leka med..:fakta

Ricken skrev:
2597564 aha, men det blir bara 2 säsonger, jag såg att det gick o ladda hem manus till säsong 3, då vart jag nervös att det skulle bli en lost av det här..
det hade vatt så himmla dåligt isåfall!
att alla serier som är populära spårar ut för att producenter(?) och andra ansvariga vill tjäna mer pengar..

Burrat skrev:
2597585 aa fast det e ju inte heller riktigt rätt...
kommer ju aldrig upp i nån hastighet.. även om det e massa seeders... min polare tankar ju ner exakt samma fil till sin dator samtidigt massa ggr snabbare
har du ställt in och öppnat portar?

Last edited:

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Burrat skrev:
2596722 När jag tankar från Piratebay så går det alltid så jä**a sakta. 10 lina ner o brukar tanka bra från sidor när jag ska ta hem program filer filmer mm men så fort det handlar om torrenter så suger det. kommer sällan upp i mer än 50-100. använder utorrent. Polaren kör samma prog o han tankar lätt i 800+
varför? iom att det går så snabbt annars så borde det ju inte va nått fel på min lina, eller?

Kör något annat än PB. Är nog den absolut långsammaste av alla samt sena med releaser.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Burrat skrev:
Hade exakt samma problem. Men det fixar sig om du tillåter/öppna upp den porten som Torrentprogramet använder sig av, alltså öppna och tillåt trafik i Brandvägg/virusprog.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Maxxi skrev:
2610754 :yoparty Avsnitt 11 avklarat , lika bra som vanligt:yoparty
fan! glömt tanka de!:huvet:

tur att man är ledig imorron då..:hihi

eller att det bara tar 5 min att tanka..;)

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
Har en liten fundering...

Håller Kellerman ner Sara under vattnet eller slängde han i stolen och allt? :va

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
är det bara hos mig som ljudet och bilden inte alls hänger ihop sista minutrarna?? Kanske ska vara så??? eller??? rörigt blev det tycker jag?!

Bra avsnitt annars...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...