mhm3177995Fy helvete vad jag längtar nu!
Nu kommer det bli som vanligt, man sitter och blir så jävla förbannad när man har sett klart ett avsnitt bara för att man måste vänta en vecka till för att se nästa!
mhm
men o andra sidan så klarar man inte av att vänta till boxen/säsongen e slut..
nej3178058Haha, det är sant! Vet du vart man kan ladda ner någon teaser till den nya säsongen?
VA!? Ikväll!? Var, när, hur?
nej
Usch, jag vill ha fox!
Dessutom har dem en stoor räknare till premiären..typ 2h kvar..
Jag har medvetet undvikit avsnitten på TV för jag vet att jag inte kommer att kunna pricka in alla avsnitt en hel säsong. Istället köpte jag säsong 1 (för ett bra tag sen) och säsong 2 på dvd, som damp ner i brevlådan för ett par veckor sen.
Men det måste ju saknas minst ett kanske 2 avsnitt mellan det sista i säsong 1-boxen och det första i säsong 2-boxen.
Avsnittet som saknas är det där bösen får handen avhuggen av Stormare.
Nån annan som upplevt samma sak och har en lösning?
Synd bara att man inte har fox,
ja, jag känner att jag kanske råkar försova mig..3178193VA: Ja.
Ikväll: Ja, iallafall för jänkarna.
Var: FOX.
När: Ikväll lokal tid för jänkarna, vi får vänta tills imorgon.
Hur: Du laddar ner det, annars får du vänta tills det kommer på TV.
Fyfan, nu längtar jag som fan
Blir att ladda ner det innan skolan imorgon, sen springa hem för att sedan kolla på det! LÄNGTAR!
Ladda ner det istället, då missar du inget!
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
En bra sida för er som gillar serie, kan ni se datum för när avsnitt går eller när en serie börjar.
ja, jag känner att jag kanske råkar försova mig..
Missar liksom bara programering:gnisssla
Annars så sitter man uppe, tankar skiten vid 12 kasnke, ser det..
har fan hållt på i 33 minuter nu:avundsjuk
Ungefär så ja3178726Haha, jag bara kanske "råkar" försova mig när vi ska lyssna på någon jävla författare i skolan :/ Men det blir ju inte alls med mening eller så!
Denna säsongen kommer alltså handla om att han ska rymma ifrån ännu ett fängelse eller?
Ungefär så ja
Ja, fast denna gången från ett laglöst fängelsa i Panama, som regering gett upp, pga av hotet från fångarna
har fan hållt på i 33 minuter nu:avundsjuk
ja, fyfan..3178755Oh shit! Det låter läskigt ;P Hoppas det slutar efter denna säsongen, känns lite drygt att dom bara segar ut det
okej, jag skrev bara av räknaren på fox.com3178791Hehe, det börjar väl ändå 8:00pm, i usa? dvs att det börjar om typ 6 timmar.. Avsnittet kommer ju ut på internet 10-20min efter att programmet har slutat på tv..
okej, jag skrev bara av räknaren på fox.com
Som förövrigt just nu säger att det är 6dagar22timmar22minuter och 19 sekunder till nästa avsnitt..
men vafan, tyckte väll det verkade för bra för att vara sant3178861Aok! Den verkar gå efter datorns tid, ganska dåligt.. Ställer man om datorn till centralamerikas tidszon så står det 6 timmar och 15 min kvar
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|