doobidoo skrev:På helspänn? Det kan jag ordna.
Har resterande avsnitt på DVD. For review only..![]()
![]()
Hur skulle du fått tag på dom? Jag har svårt att tro på det... vore grymt om de va sant.
doobidoo skrev:På helspänn? Det kan jag ordna.
![]()
Är det sant så skicka ett PM, kan tillochmed tänka mig att skänka en slant till kaffekassan för att få se dem.doobidoo skrev:På helspänn? Det kan jag ordna.
![]()
kaZmur skrev:Är det sant så skicka ett PM, kan tillochmed tänka mig att skänka en slant till kaffekassan för att få se dem.
Såg det nudoobidoo skrev:Ni la inte märke till?
Men, man vet ju aldrig...![]()
Maxxi skrev:Varför blir bilden så här för,,är det codec som fattas eller är min dator för kass?
Nä men bilden blir "hackig"/pixlig iallafall. Finns det att få tag i vanligt avi.format eller är alla format HDTV. Tror att min dator inte verkar klara av det.eightball skrev:Spela upp den i VLC istället, spelar allt och du behöver ingen codec![]()
kaZmur skrev:Såg det nu
Dumma dumma dig![]()
SmacK skrev:[CHECK] + TV/Prison.Break.S01E15.iNTERNAL.DVDSCR.XviD-iND pred 3h 5m 16s ago (19F 350MB) (2006-03-22)
Vem vet, kanske det...Tjet skrev:Hoppas review-nissen läcker fler, annars blir väntan olidlig igen...![]()
OZ var ju hur bra som helst... mord i varje avsnitt var ju det roliga... missade man ett par avsnitt var helften bortasnabbåka skrev:Har försökt ett par avsnitt men den skall ju vara realistisk den utspelar ju sig i nutid.
När han visade att han hade gaddat in ritningarna på ryggen då fick det fan räcka!
annars så är intrigerna,medfångarnas agerande verklighetstrogna och underhållande.
Hela serien kunde varit bra med bra namn i rollerna osv men när den skall överdrivas med en totalt orealistisk flyktplan m.m då sprack det.
Varför inte göra allt realistiskt istället? byter svennebanan kanal då?
Serien OZ hade varit fulländad om det inte var ett mord m.m i varje avsnitt
men den serien ligger iallafall betydligt närmre verkligheten.
För att svara på din fråga så blir svaret ja om vi pratar nutid,känns lite för mycket Indiana Jones för min del.
Det är inte DVD-kvalitét om du trodde det.Fotrally skrev:Är det någon som sett avsnitt 15? Är sugen på att ladda hem den men vågar inte börja titta på den om det är dålig kvalite på den...då jag se hela än fast det är dålig bild!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |