Pro street bike

czon

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
knappt någon för tillfället!!!
Tja! Undrar om det är så att Psb åkarna hellre kör Toyo än att åka i SM ?? har hört vissa indicier om detta men kan det stämma?? kul om man kunde få några svar vh uffe c

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Hallå Uffe!

Jag önskar att jag hade svaret,men det är nog både så att en del av killarna inte får ihop ekonomin,andra hade redan planerat semestern...
Självklart är det väldigt tråkigt men jag tror att det bara är den första tävlingen som blir drabbad.. Till nästa SM i Västerås borde d bli fler anmälda...

Själv satsar jag riktigt hårt i år för att försvara mina titlar,tillsammans med min kompis Anders Blanck så kör vi hela touren och kör alla SM samt alla Scandinavian Points...

Pelle PSB 1

www.holeshotdragbiketeam.blogspot.com

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
ducati
Hallå Uffe!

Jag önskar att jag hade svaret,men det är nog både så att en del av killarna inte får ihop ekonomin,andra hade redan planerat semestern...
Självklart är det väldigt tråkigt men jag tror att det bara är den första tävlingen som blir drabbad.. Till nästa SM i Västerås borde d bli fler anmälda...

Själv satsar jag riktigt hårt i år för att försvara mina titlar,tillsammans med min kompis Anders Blanck så kör vi hela touren och kör alla SM samt alla Scandinavian Points...

Pelle PSB 1

www.holeshotdragbiketeam.blogspot.com

Kul Pelle du ska väl åka 8,40 repan i år...272 kilo det är bra jobbat:Bugar..men inte gratis förstår jag.Själv har jag 10 kilo till att släpa på,har fått fina hantag runt midjan 90+.och ett tyngre inhandlat skinnställ..Trolig vikt 296 kilo i år ,man får väl ställa något högre ladd istället då..ses i sommar./wachen:)

1000R

Dragracer
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 -01 samt en PSB Turbo Hayabusa.
Sen som alltid, men nu har även jag anmält mig.
Hoppas bara väder gudarna är med oss nästa helt, för här ska gasas:yoparty
Har du tagit över mina handtag wachen.......själv har jag minskat från +100 till -90 och utöver det så har det nog tillkommit c:a 100 hk i hojen.
Vi ses i malmö Pelle.

Mattias PSB42

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Vad kul att höra av er grabbar... Jag nog har det kostat att banta bort 10 kilo på hojjen.. Men vi har fått tag på ett par sponsorer som har ställt upp på oss och finansierat detta åt oss.

Thomas du kommer nog att åka ännu fortare i år när du lagt på några kilo.. Och Mattias det är såna som du som bara skruvar upp trycket som gör att vi med trötta sug motorer måste lätta så jäkligt :gnissla

Det ska ialla fall bli riktigt trevligt i helgen I Malmö så vi ses då Matte...

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
ducati
Sen som alltid, men nu har även jag anmält mig.
Hoppas bara väder gudarna är med oss nästa helt, för här ska gasas:yoparty
Har du tagit över mina handtag wachen.......själv har jag minskat från +100 till -90 och utöver det så har det nog tillkommit c:a 100 hk i hojen.
Vi ses i malmö Pelle.

Mattias PSB42

Ja Mattias det har gått fort efter 40tio..man får väl gå på diet ett tag börjar se ut som en häger...lycka till i malmoe så ses vi i linde./wachen.

funny

FUNNY
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
CBR900RR Turbo, XJ650 Turbo
Bara en liten fråga till er som säkert vet svaret; vart tog PSB hemsidan vägen? Finns den kvar?
Nu när solen skiner och asfalten är torr börjar man ju fundera om man borde ha en SG hoj eller liknande inför 2010. Hemsidan brukade vara ett bra forum för köp/sälj vad jag minns.
Tips om vettiga hojar som kanske ska säljas efter 2009, någon?
PSB? Njaaåååå ....... kanske lite magstarkt att starta där för en gammal gubbe, men visst kan man klassa ner den tills man lärt sig köra .......

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0