Kurgan skrev:2608438Det reglemente som kommer att gälla för Pro Superbike kommer att vara exakt det samma som för IDM i Tyskland, har pratat med Bäckström på STCC idag.
//Kurgan
Rickard.E skrev:2608476Johan stiggy kommer nog att köra,,,,,, kommer att ta allt fokus från bilarna
Kan bara hålla medSENSEI skrev:Känns ändå som om detta är helt rätt linje för en utveckling av svensk rr. Förhoppningsvis så leder det till mer mediatid och att fler stora namn dyker upp... gml som nya. Vilket bör ge förare bättre förutsättningar för att hitta sponsorer mm.
ZoulFly skrev:2609242Spännande. Och med många intressanta namn på griden så kan man ju bara hoppas på att rr får lite mer uppmärksamhet utanför de egna leden.
Kanske dags att köpa en R1:a igen i vår och se om det inte går att komma ner på sub-10r på Åsen nästa år i alla fall...
Men visst borde dom ändra namnet till nåt annat som syftar på pensionärers spritförtäring
Kurgan skrev:2608438Det reglemente som kommer att gälla för Pro Superbike kommer att vara exakt det samma som för IDM i Tyskland, har pratat med Bäckström på STCC idag.
//Kurgan
Hush... men ja... ska inte bekräfta något Nästa år bli jäkligt bra...Rickard.E skrev:2609003Stiggy skall inte köra vm men vara chef, och det går rykten att han skall köra honda 1000 i stcc, tror att han försöker att sy ihop något...
Och tv skall sända en halv timme bil och en halv timme hoj lite mer rykten hoppas på att det stämmer. .
Du behöver inte bekräfta något, du kan väl bara skvallra liteSwedie skrev:2609760Hush... men ja... ska inte bekräfta något Nästa år bli jäkligt bra...
Macke skrev:2609740Och vart hittar man det reglementet då? Har bara hittat det på tyska, och min tyska är ju sämre än obefintlig....
Enda skillnaden så vitt jag vet vore att man får använda kvaldäck i tyskland...oFFkeFF skrev:2609825Om man inte ändrar IDM till nästa år, är det samma som NSBK 1000cc reglemente..
oFFkeFF skrev:2609825Om man inte ändrar IDM till nästa år, är det samma som NSBK 1000cc reglemente..
Macke skrev:2609740min tyska är ju sämre än obefintlig....
oFFkeFF skrev:2609825Om man inte ändrar IDM till nästa år, är det samma som NSBK 1000cc reglemente..
En till som verkar damma av grejorna..http://www.dalademokraten.se/Articl...1113195550_DD004/20061113195550_DD004.dbp.aspTriggerTrash skrev:2609608Ja blir det för många av de gamla rävarna så passar ju PRO bra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |