Jo tack, jag hittar dit men eftersom uppdateringarna är så sega fanns det inget att läsa. Nu har de lyckats få upp kvalet så racet kommer väl i natt...Följ länk (jag nämnt flertalet ggr) http://www.motorsport-events.se/html/resultat_2011.html
-Klicka på: Pro SBK, sedan Falkenberg = KLART!!
Vart är Papunen
Och är det nån som får liveljudet att funka Hjälp
Backlund 44,4 king king kingstone 43 på kvalet
Jo tack, jag hittar dit men eftersom uppdateringarna är så sega fanns det inget att läsa. Nu har de lyckats få upp kvalet så racet kommer väl i natt...
Synd att inte Norvald kör, han hade nog kunnat ge Filip en match.
Jag har inget att kamma, om inte ryggen räknasNu får du väl ändå ta och kamma dig??
Synd att inte Norvald kör, han hade nog kunnat ge Filip en match.
Nu får du väl ändå ta och kamma dig?? Att kräva resultatlista omedelbart (5-15 min efteråt är ok). är även för mig självklart. Men rapporterna har kommit upp 1-1.5h efter varje pass. Det tar faktiskt lite tid att hinna tillbaka till depån, prata med några förare, ladda över bilder, redigera bilder, skriva text och lägga upp allt.
ville bara tilllägga att innan resultaten är officiella så kan du inte heller publicera,jag tycker din sida funkar fint där om man jämför med stcc.
btw.är det någon som hittar mästerskapspoängen där för pro,lite jobbig sida...
Papunen har tydligen fått lite extra semester.
http://norrteljetidning.se/sport/1.1266276-chock-for-papunen-stoppas-i-helgen
hampus 3,mårtensson 2,backlund 1.
privat:helgerud 1,falemo 2 ,björn 3
Hur gick det i racet? Målgång för ett par timmar sedan men ingen resultatlista på stcc.se...
En liten grej jag noterat...ser inte Apriliorna lite tama ut i mellanregistret? Dom ritar aldrig några längre svarta streck o powerslide'ar med lätt framhjulslyft ut ur böj. Har väl gällt för samtliga av deras piloter Gull, Kubberöd o David.
En fördröjd/oprecis gasresons/kontroll med elektroniska-gasrullen (ride-by-wire'n) var väl ett rätt känt problem redan under 2010, lär väl inte direkt hjälpa till att snabba upp varvtiderna i år i Swe!
Hög tid nu att SPG trollar fram "raceblueprintade" SST1000 VM-motorer ifrån tävlingsavdelningen i Italien, så man på allvar kan börja stå på pallen i PSBK!!
Foto: Yoko, Jakamoko o Toto bjussar på en Suzukibild
Kubberöd på väg ut ur torparn på sviestad.
Tack Sandstream! Riktigt kul och bra arrangemang! Glad att jag tog chansen (tack Pontus B!) riktigt nöjd med pokalerna även om det inte gick så fort som jag ville! Idag var det dessutom sanering i snabbhögern över krönet hela vägen in i depån. Fick ta spännande spår minst sagt...
Testade dessutom nya bromsklossar så jag var färdigbromsad 40 m innan kurvan så jag fick "Rookie rulla" fram till kurvan .
Tack till alla som hjälpt mig under helgen!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari