Okej ska ut och kolla direkt,tack så mkttrelleborgaren skrev:2265971kass topp-packing eller oring om du har det
Jonasw skrev:2265989Okej ska ut och kolla direkt,tack så mkt
HAHA,okok men det var första gången jag startade en tråd.Ponte skrev:2266302Jonasw, ett litet tips till nästa tråd du startar, skriv en bättre rubrik så man direkt fattar vad det handlar om. Då slipper du eventuellt att få någon moderator som hackar på dig
Cylinderfotpackningen kan läcka också, tror inte det kan komma in vatten någon annan stanns ifrån. Möjligtvis några sprickor i blocket, kanske ifrån vattenpumpen eller annan kylkanal som leder ner vatten i vevhuset.Jonasw skrev:2266351HAHA,okok men det var första gången jag startade en tråd.
Men finns det något annat jag borde kolla förutom toppackningen och oringen??
Jonasw skrev:2265960Det kommer in vatten från kylaren i cyllen vad har hänt?Jag har en Yamaha DT125R
Vad är Impelleraxelpackboxen??...jag har bytt packningarna vid toppen och cylinderfoten,motorn startar och så men vattnet från kylaren rinner rakt igenom.Ska till Verkstad imorn och så får dom kolla på det därjuha01 skrev:2267594Impelleraxelpackboxen, kan det vara också!
Jonasw skrev:2269414Vad är Impelleraxelpackboxen??...jag har bytt packningarna vid toppen och cylinderfoten,motorn startar och så men vattnet från kylaren rinner rakt igenom.Ska till Verkstad imorn och så får dom kolla på det där
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|