Hej. Är det någon här inne som upplevt problem med blockets meddelandetjänst? Jag har haft min hoj ute till försäljning i lite mer än en vecka nu och oftast tar folk kontakt med mig via blockets meddelandetjänst. Jag förstår om det kan vara så att intresset för min hoj kanske inte är superstort men jag är bara så förvånad över hur ofta folk inte svarar tillbaka när de ställer frågor till mig. Samma sak har jag upplevt när jag skrivit på annonser. En del svarar extremt sent och andra svarar aldrig. Är det bara jag som är blixtsnabb på att svara på alla typer av meddelande och mejl eller är det något annat som är fel? Är folk arroganta och lata eller är det något fel på blockets meddelande-tjänst?
Jag vill minnas för något år sedan vid en annan annons. Då fick en köpare till slut fråga efter min mejl eftersom han undrade varför jag inte hade sett hans meddelanden.
Vad tror ni?
Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Jag vill minnas för något år sedan vid en annan annons. Då fick en köpare till slut fråga efter min mejl eftersom han undrade varför jag inte hade sett hans meddelanden.
Vad tror ni?
Skickat från min SM-G986B via Tapatalk