Sparka ut klåparen som skruvade dit boxen....
Bygla och kolla vilken felkod som löser ut. Där finns en lista i servicemanualen (som du laddar hem i pdf) över vilka fel som gör att cykeln inte startar.
Sker ikväll, tack för tipset.
Jag håller med Boris, det låter som om en klåpare har varit i farten och tex dragit sönder kontakter/kablar.
Nu ska ni vara snälla, nog för att man är amatörskruvare, men att sätta i en kontakt i en annan hoppas jag gick som det var meningen.
Bara en tanke - du har inte råkat sätta tip-sensorn på fel håll? Min hoj bryter bränslepumpen om den ligger ner..
Hmm, vet inte var den sitter. Ska leta upp den och ta reda på hur den ska sitta och hur den sitter.
När jag hämtade ut min B-king från verkstaden igår efter gjord service och byte av laddrelä(återkallelse)Så startade den inte på grund av fuel injection felkod (FI). Varje gång man vred på tändningsnyckeln dök denna felkod upp. Rullade in hojen på verkstaden igen och Mekanikern lossade då på den kromade panelen ovanpå tanken innehållandes tändningslås och tanklock och kollade kontakter och kablar men hittade inget fel och skruvade tillbaka den. Den fick inga fler felkoder efter det och den gick nu att starta. Han trodde att det blev någon störning i kommunikationen mellan nyckeln och antennen på hojen. jag hoppas bara att jag inte blir ståendes efter vägen långt hemmifrån någon gång!
Det skulle kunna vara något sånt, jag fick den att starta en gång med Juice Boxen i, men då kom FI lampan på efter jag startat den istället, och den gick inte alls bra.
Ursäkta tiden det tog för ett svar. Mot garaget!